1 ste echo

hallo mede zwangeren .velen van jullie hebben al 1 of 2 echos gekregen .......
maar ik krg mn 1 ste echo pas op 3 sept. ben dan 11wen 4d...
zo spannend kan echt niet meer wachten
wie moet ook nog zn 1 ste echo krygen
groetjes revenna

owww zoooo spannend!!
Gelukkig is het nog maar een paar nachtjes slapen!!
Gewoon elke avond vroeg naar bed en laat opstaan,dan is het zo 3 september ;-)

Heel veel succes nog even met de spanning en heeeeeel veel plezier met de echo!Wel meteen even melden hoe het was he!!

Groetjes van Jo

hallo jo
k zal het gelijk melden hoehet geweest was
helaas is het laat opstaan niet meer voor my weggelegt heb 1 zoontje van 4,5 en die zit al in groep 2 dus gaat iedere dag naar school....

by the way k zag dat jij 10 maart ben uitgerekend dat is op myn verjaardag.....
hoe verloopt alles by jou

groetjes.....

je ik ben 1 van de heel veel hier die op 10 mrt is uitgerekend hihi.
Nou,dat gaat een leuk feesie worden voor jou,al die bevallingen op jouw verjaardag hahaha.

Tja...ik ken dat,ik moet er ook vroeg uit,maar het idee was leuk toch??!!Dan maar heel vroeg naar bed,gewoon tegelijk met je zoontje haha.

nee ik leef helemaal met je mee hoor.Ik heb gelukkig al 2 echo's achter de rug,maar kijk nu al uit naar 19 okt,dan hebben we de 3e!

Tja...hier verloopt het ook niet erg soepeltjes,het liefst lig ik de hele dag op bed,maarja...dat gaat niet met een guppie!

Nou ik ga voor je duimen hoor,dat de dagen snel zullen gaan en dat het snel donderdag is.
Ik zal aan je denken!Mag je wel al vroeg komen of moet je ook nog eens de hele dag in spanning wachten tot het zo ver is???

Aaah dat wachten is echt killing hè! Kan me helemaal voorstellen. Ik heb ook al 2 echo's gehad, dus dat wachtdeel er al opzitten. 11 sept mag ik voor de 12 wk/nekplooimeting komen. Daar zit ik nu ook op te wachten.

Ik zal voor je duimen! Voel je je verder erg zwanger? Veel ongemak of gaat het allemaal wel. Hier bij vlagen, maar als ik zo lees hier heb ik niks te klagen :)

Veel wachtkracht!

Marijne

@nou nu gaat het wel gelukkig weer wat beter maar ben goed beroerd misselijk moe geweest mn bloeddruk was erg laag geworden en kon byna niks eten en drinken ja all1 laulier zwart wit poeder....last gehad van maagzuur maar gelukkig heb ik nu nergens g1 last meer van all1 af en toe vlagen van miselijkheid en moeheid kryg ook weer eetlust...... en hoe verloopt het by jou....

@wurmpie nou dat vind ik nou hartstikke lief van je als ik thuis bent zal k het je gelijk laten weten.....
lukt het al met de chinese horoscoop?

Terug
Bovenaan