1 ste ronde al zwanger???????

A

Anoniem

Guest

hoi hoi meiden,,

ik had een vraagje ???? is er wel eens 1 van jullie ook een keer zwanger geraakt in de eerste ronde of kan dat niet omdat dan de pil nog in je lijf zit........

groetjes tamara

Hoi Tamara,

Bij Dariënne had ik een onttrekkinsbloeding van de pil op 26 aug. 2003, daarna niet meer aan de pil begonnen en voila, eerste ronde raak......

Eind  sept. 2005 was ik 1 pil vergeten.. Boem, raak.. Helaas mondde die zwangerschap uit in een miskraam op 7 november 2005..

Daarna niet meer ana de pil begonnen omdat we bewust voor een kindje wilden gaan na het verlies van ons Friemeltje.. Ik ben nog eenmaal ongesteld geweest op 13 dec. 2005 en op 19 januari (ik heb een cyclus van 38 dagen) hielden wij een positieve test in de handen!

Yashyra is geboren op 17 sept. 2006 en wij zijn niet aan anticonceptie begonnen omdat wij een derde en laatste kindje willen.. Inderdaad snel maar die discussie ga ik niet aan want het is niet relevant.. Ik ben nu op 14 november eindelijk voor het eerst sinds de bevalling ongesteld geweest en hopelijk was dat ook voor het laatst! Ik ben heel benieuwd hoe het deze keer zal gaan.......

Het kan dus wel degelijk!! Ik duim voor je!

Liefs Esther en de prinsesjes

Ja, hier ook van de eerste in de eerste ronde raak! Dat was een verrassing!
Ben nu zwanger van de tweede (bijna 7 weken) en dit was in de derde ronde raak, ook heel snel dus. Heel veel mazzel hebben we....

hoi hoi

mijn vriendin was alletwee de keren gelijk na het stoppen met d epil zwanger! succes

liefs linda

hoi hoi,

ik was bij me zoontje ook meteen in een keer raak. en momenteel heb ik het vermoeden dat het weer zo is, moet alleen ff wachten eer ik kan testen

ik duim voor je

Eeeh ik mag eigenlijkniet mee doen aan deze discussie want ik slikte de pil niet. Toen wij begin juli dachten kom we gaan voor onze vierde frummel, ben ik ook direct diezelfde week zwanger geworden.

Ook lekker snel sna na mijn vorige zwnagerschap. Onze jochie is van 3 april 2006, en ik ben nu uitgerekend op 12 april 2007.

Miep

hoi,
ook ik ben bij de eerste direct na het stoppen van de pil zwanger geworden,bij nr 2 en 3 duurde het wat langer en zit nu in ronde 6.
groetjes romy

Terug
Bovenaan