1 teken van god???

Hallo iedereen,

Ik ben Ramona (18 jaar) en woon samen met mijn vriend Dave (22 jaar) we hebben nu 1 jaar een relatie en ik ben zwanger!!! We zijn er allebei supper blij mee!!!
Alleen is alles nogal raar gelopen,
De 1e x dat ik zwanger was was in augustus. Dit is toen helaas uitgelopen op 1 miskraam. Ik heb in september nog 1 buikecho gehad om te kijken of alles weg was,dit was ook het geval. Vervolgens werd ik heel misselijk en overgeven,ik dacht ik zal wel ziek worden,maar het werd steeds erger. Tot me vriend begon te twijfelen en zij,ik denk dat het slim is om weer een test te doen,want volgens mij ben je toch weer zwanger. Dus besloot ik de test te doen! Deze heb ik gedaan op 16 oktober 2011. Hieruit bleek dat ik zwanger was! Ik was heel verbaasd want de verloskundige had gezegt dat ze verwachtte dat ik weer ongesteld zou worden zodat me cyclus weer op gang kon komen. Maargoed de 1e afspraak gehad bij de verloskundige..Ik dacht dat ik toen ongeveer 5 weken zwanger was,maar ze dacht dat ik toch al 7 weken zwanger. Ik moest met 2 weken terug komen voor de 1e echo. Dus me vriend vrij gevraagt om toch mee te gaan naar de echo. We ging dus gisteren met de gedachte 9 weken zwanger te zijn 1 echo te maken. Ik ging op de bank liggen en er was al 1 baby te zien met ruggegraat en alles. Ze zij heel verbaasd je bent al 13 weken zwanger!!! Ik en me vriend schrokken er wel van want we dachten dat ik nog maar pas zwanger was. Al met al vinden we het natuurlijk heel leuk!!! Alleen vroeg ik me af,,heb ik dan wel 1 miskraam gehad? De verloskundige zij,ja die heb je wel gehad,alleen toen je de miskraam kreeg begon je nieuwe cyclus weer. Vandaar dat ik ook niet ongesteld was. Na een beetje rekenen zijn me vriend en ik erop gekomen dat ik 4 dagen na de miskraam dan zou zijn zwanger geraakt. Ik ben nu uitgerekent op 1 juni 2012. 1 maand vroeger dan verwacht dus..We zaten in de auto en me vriend keek me aan en zij: Dit zal vast 1 teken van god zijn geweest. Ik moest lachen omdat ik dit niet verwachtte van me vriend. En omdat wij ook niet gelovig zijn. Maar toch zat ik erover na te denken. Zal het dan toch 1 teken van god zijn geweest????
 
mooi om te lezen,ik ben na mijn eerste mk ook meteen weer zwanger geraakt en toen hebt ik steeds gezegd dit moet zo zijn,dit is een teken.

Gek he dat je dat ze ineens zegt tewijl je helemaal niet zo gelovig bent.

Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en dat je een prachtige baby op de wereld mag zetten.

Ik ben in afwachting of ik komende maand ong. wordt of misschien zwanger ben,na weer een miskraam in okt.Ik mocht nog niet zwanger worden,maar als het toch zo is dan is dit voor mij ook weer een teken.

liefs Rian
 
jeetje wat bijzonder!!
en wat zal je raar gekeken hebben op de echo!
ik ben net iets verder als jou en ben eind mei uitgerekend.. ook na een miskraam maar wel met een menstruatie ertussen.
geniet ervan!

liefs
 
Terug
Bovenaan