1 vage positieve test, daarna negatief..

<p style="text-align: left;">Hoi allemaal,</p><p>Ik voel me verward! Afgelopen vrijdag had ik een vaag lijntje op de Kruidvat test, en daarna verschillende action testen gedaan die allemaal negatief zijn, ook de early..  zou het een foutje kunnen zijn van de Kruidvat test? Na een uur was het niet meer vaag maar een penstreepje.. </p><p>Hoor graag van jullie!  ☺</p>

Ik denk dat het vanalles kan zijn en nog beide kanten op kan.. een streep is een streep dus het kan zijn dat je nog even moet wachten voor andere testen ook positief worden. Het kan natuurlijk ook zijn dat er wel iets is geweest maar toch heel vroeg is fout gegaan. Als je nog voor de NOD zit gebeurt dat nog wel eens. Als je niet voor je NOD test zou je het niet eens door hebben gehad dat het mogelijk wel raak is geweest maar vroeg is misgegaan. Ik hoop voor je dat ze nog positief worden!

Niet alle testen reageren vanaf de zelfde hoeveelheid hcg. Dus de enige manier om te vergelijken is door weer een kruidvat test te doen.
Wanneer het binnen de afleestijd was en alles goed gedaan is zal een foutje niet zo snel voorkomen. Maar nu, 2 dagen later zou een zelfde test dan toch wel weer positief moeten zijn. 

Verder is er natuurlijk altijd kans op een vroege miskraam. Voor je NOD meer dan erna. Dus dat kan het helaas ook zijn als de kruidvattest niet opnieuw positief wordt. 

Bedankt voor jullie reactie!?
Ik probeer het over een paar dagen nog een keer met de Kruidvat test.. 

Terug
Bovenaan