1 week en 1 dag grootter

Hallo a.s. mamma's,
Die kleine van ons doet het super. Ik voel praktisch de hele dag door beweging en af en toe zeer pijnlijke schoppen/stoten. Daar ben ik errug blij mee, maar de gyna vertelde ons (en dat is tot nu toe op meerdere echo's geweest) dat die kleine 1,1 week groter is dan dat 'ie voor de tijd zou moeten zijn.
Ik moest me niet druk maken, want de marge die ze aanhouden is 2 weken, maar toch. Ook heeft die kleine grote voeten en bolle wangetjes (wat ik trouwens wel erg leuk vind).

Ik ben 10 januari uitgerekend, maar volgens de grootte zou ik op 2 januari uitkomen.
Ze zei dat ik maar gewoon de 10e aan moest houden en dat er dus een kans is dat er een bonk van een zoon/dochter uitkomt. Ook kan het zijn dat die kleine dus idd eerder zich zal melden. De natuur zal het weten, de medische wetenschap kan alleen gokken.

Hebben jullie hier ervaring mee? Is de kans grooter voor 2 januari of voor een bonk van een gup??

Groetjes
Miranda

dinsdag 27,0 wkn in principe
 
Hoi Miranda!
Komt me errug bekent voor jouw verhaal. Ik was 7 Februarie uit gerekent en dat is nu 30 Januarie geworden. Mijn baby toon een weekje groter dan hij zou moeten zijn. Nou waren bij mij tot nu toe op alle echo's te zien dat hij groter is wat inderdaad kan wijzen op het feit dat ik ietsjes langer zwnager ben dan ik dacht. Verder kunnen grote baby's of veel vruchtwater wijzen op zwangerschaps suiker dus mischien moet je dat laten testen.
Hoe dan ook of je nou een weekje later of eerder bent uitgerekent maakt weinig uit die baby komt wel als ie daar klaar voor is en dat duurt soms langer en soms juist niet.
Sterkte!
Vosje
 
Hoi,

Fijn dat het zo goed gaat. Geniet er lekker van. Onze kleine ligt precies op schema, maar ik weet nog dat ze bij mijn nichtje zelfs dachten dat ze zich een maand!!!! vergist hadden. Uiteindelijk is ze gewoon met 39 weken en 6 dagen geboren, ze was 8 pond en 53 cm, flink dus maar niet overdreven. Waarschijnlijk had ze gewoon een vroege groeispurt. Je weet het dus maar nooit.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan