1 week misselijk bang dat het niet goed is

Hallo

Ik ben morgen 7 week zwanger en ben een week misselijk geweest sinds vandaag is het over voel me ook beter nu.
Ben nu zo bang dat het niet goed is.
Heeft iemand hier ervaring mee.

liefs poohh

Hoi poohh,

Ik ben van de 7e tot de 9e week misselijk geweest en daarna niet meer. Het wil helemaal niet zeggen dat het niet goed is. Je hormonen gieren nu door je lijf en veranderen met de dag of met het uur. Zolang je niet gaat vloeien of geen buikpijn hebt zou ik er gewoon lekker van genieten dat je je nu beter voelt. En vertrouw je het echt niet, bel dan even met je vk of gyn. Misschien mag je even voor een echo komen.

Groetjes Corina
33+6

ik ben zelf van 4 wk tot 9 wk misselijk geweest... en dat bij een 2ling zwangerschap.... het hoeft niks te betekenen.... maar idd als jet het niet vertrouwd kan je altijd ff je vk of gyn bellen....

groetjes,
petra mv Brenda en Samantha 06-05-08

Ik voelde me tijdens mijn vorige zwangerschap ook heel beroerd en ineens niet meer. Helaas was het voor ons geen goed nieuws, maar zoals je bij de andere meiden lees kan het ook gewoon niets betekenen. Als je het niet vertrouwd zou ik ook aanraden om je vk of gyn te bellen.
Succes!

Hoi pooh, ik herken je gevoel. Ik worstel op het moment met het zelfde. Sliep slecht en was enorm moe dat lijk nu allemaal ineens minder te zijn. Hoop dat het gewoon goed blijft gaan heb in jan een mk gehad. Heb geen bloedverlies of buikpijn oid

Ik was na de zevende week ook even niet meer misselijk. Nu zit ik in week negen en begint het weer terug te komen. Als je tussendoor kleine beetjes eet heb je ook minder last van misselijkheid. Althans, ik wel. Het hoeft dus niets te betekenen. Maar voor wat extra geruststelling zou je je vk kunnen bellen. Als je die nog niet hebt, dan kan je er eentje bellen en eventueel vragen om een termijn-echo, rond deze tijd klopt het hartje namelijk en als je dat eenmaal gezien hebt dan ben je een stuk geruster..

Hi,

Ik ben nu 10 wk en 2 dg en ben heel erg misselijk geweest. Zelfs nu nog moet ik vaak stoppen met eten tijdens ontbijt/diner omdat het anders weer naar buiten komt.... is alleen maar een goed teken :)
Als je twijfelt moet je de verloskundige bellen zij kan je een goede uitleg geven en wellicht mag je wel langskomen om te kijken of echt alles in orde is !

Terug
Bovenaan