1 week na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Hallo allemaal,

Nu 1 week later en ben helemaal kapot. Heb dan ook nog erg veel pijn en natuurlijk heel veel verdriet. Nu is mijn zusje ook nog bijna uitegrekend nog ongeveer 1 1/2 week.
Ik ben zo bang dat het voorgoed over is dat we gewoon niet meer zwanger kunnen raken of dat we er heellang op moeten wachten. IK ben echt heel erg bang.
Ik hoop dat er iemand is die dit ook heeft meegemaakt. En vanaf welke dag is mijn nieuwe cyclus weer begonnen is dat de dag van de operatie?

liefs Sabrina

Hoi!

Het is ook niet niks wat je meegemaakt hebt! Als ik de berichtjes goed gevolgd heb, heb je heel lang in een twijfelsituatie gezeten.. gaat het wel goed, gaat het toch niet goed.
Wat verdrietig dat het ook bij jou mis is gegaan en dan ook nog op deze manier. Lichamelijk heb je hier natuurlijk ook veel meer schade van opgelopen en kost het extra moeite om er weer bovenop te komen, laat staan hoe het emotioneel met jou en je man gaat.

Toch is er geen enkele reden waarom het niet meer zou lukken voor een volgende keer! Dus meid, kop op!! Deze periode is natuurlijk hartstikke zwaar, maar ook voor jou gaat de zon weer schijnen!

Neem je tijd om tot rust te komen en geniet van elkaar!

Sterkte hoor!

Groetjes, Harma

Terug
Bovenaan