1 week over tijd...en nog niks........

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal....

Ik geloof dat ik 1 van de weinigen ben die overgebleven is....ga nu dus bij de januari moeders horen...ben een week overtijd, dus precies vandaag 41 weken! ik baal wel zeg! maar goed, alles is nog goed, bloedruk, hb, urine...en dat is op zich al errug fijn natuurlijk hè!
Maar t is een beetje snert..je hebt je er soort op ingesteld, met de kerst..oud en nieuw..en nu is alles weer in zijn gewone doen...en zit je nog....
Maar ja...we zullen ook de laatste week wel doorkomen!!!
heb een afspraak voor woensdag in t ziekenhuis, voor controle, anders gaan ze t vrijdag halen...maar zo ver is het nog niet, we zullen positief blijven!!
Verder iedereen die ook nog loopt..wie zijn het?? heel veel succes nog even hè!

Groetjes!

Em

Hoi Emmie,

Je bent niet alleen hoor, ik loop ook overtijd. Was afgelopen maandag uitgerekend, heb as dinsdag gewoon weer een afspraak bij de verloskundige en dan wil ze gaan strippen. Hopelijk helpt t de boel op gang.  Als ik eerlijk ben, ben ik  blij  dat de bevalling over de feestdagen heen getild is en alles nu weer 'normaal' is. Moet wel zeggen dat ik er echt zat van wordt om zwanger te zijn, vooral 's nachts. Ik slaap amper, max 4 uurtjes per nacht. Ben kapot. Maar goed, niet te veel klagen, ook bij mij is alles nog goed: daar moeten we blij mee zijn! Kan zat anders..

Jij ook sterkte met de laatste loodjes: ik hoop voor ons dat we snel onze kleine vast kunnen houden!

groetjes
Linda

quote: petit79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2009 13:14:34'));

Hoi Emmie,

Je bent niet alleen hoor, ik loop ook overtijd. Was afgelopen maandag uitgerekend, heb as dinsdag gewoon weer een afspraak bij de verloskundige en dan wil ze gaan strippen. Hopelijk helpt t de boel op gang.  Als ik eerlijk ben, ben ik  blij  dat de bevalling over de feestdagen heen getild is en alles nu weer 'normaal' is. Moet wel zeggen dat ik er echt zat van wordt om zwanger te zijn, vooral 's nachts. Ik slaap amper, max 4 uurtjes per nacht. Ben kapot. Maar goed, niet te veel klagen, ook bij mij is alles nog goed: daar moeten we blij mee zijn! Kan zat anders..

Jij ook sterkte met de laatste loodjes: ik hoop voor ons dat we snel onze kleine vast kunnen houden!

groetjes
Linda

Ha Linda..

Ik moet ook dinsdag naar de vk, ze gaat me ook strippen, maar enkel als ik al iets ontsluiting heb...anders doen ze het niet, en heeft het geen zin zegt ze...dus ben benieuwd...maare tis nog geen dinsdag hè!

doehoeg

Hoi Emmie en Linda,

Ik ben 3 weken geleden bevallen na precies 41 weken. En dat terwijl mijn 1e en 2e kindje 7 en 11 dagen eerder waren geboren, dus totaal niet verwacht dat ik over tijd zou gaan lopen. Had ook veel last van voorweeen, beurs gevoel in schaambot en zeer slechte nachtrust (was vaak gewoon 2 a 3 uur achter elkaar wakker).
Ik ben gestript, de 2e keer bracht het de bevalling op gang binnen een uur had ik goede weeen. En binnen 3 uur ben ik bevallen!

Ik hoop dat jullie gestript kunnen worden, helpt het niet dan is het jammer. Maar het valt te proberen toch? Ik vond het niet pijnlijk, maar onprettig wel. Even goed doorzuchten zeg maar.
Heel veel sterkte met de hele zwaren laatste loodjes!
Groetjes,
Sonja

Hoi meiden,

Ik loop ook nog steeds rond hoor!!! Ben vandaag 41wk3dg. Gisteren voor ctg geweest en dat was allemaal nog goed. Op de echo was nog veel vruchtwater te zien dus nog geen reden om in te leiden. Moet as maandag terug en dan gaan ze me strippen, maar hoop dat dat niet meer nodig is. HA heeft aangegeven de bevalling wel poliklinisch te willen doen, maar vandaag heeft hij geen dienst dus hoop maar dat t nu nog even niet begint (vanavond graag)

Beeb ging tekeer toen ik aan de ctg lag, af en toe grote knallen door dat apparaat ben wel blij dat k niet constant het hartje hoor want word er echt zenuwachtig van. Je hoort de hartslag veranderen als je een harde buik/wee hebt en daarna herstelt het zich gelukkig weer.

Gaan jullie nog naar buiten (winkel enzo)?? Ik durf nu niet meer zo goed maar als ik alsmaar binnen zit word ik ook gek. We zijn gister nog maar naar mn moeder geweest die een half uur verderop woont maar echt fijn weggaan doe je dan niet meer.

Beeb zit s nachts telkens tegen mn ribben met het kontje niet zo'n prettig gevoel word er steeds wakker van, als ik dan naar de wc geweest ben is het weer wat gezakt en slaap ik gelukkig weer snel.

nou k ben benieuwd wie er nu als eerste gaat bevallen, je krijgt er op den duur wel zin in

groetjes Annemarie

Hoi meiden,

1 ding is zeker binnen 1 week hebben ook jullie je kleintje in je handen!!
Schrale troost, maar veel succes deze week.

Liefs Judith en Luuk (7-12-2008)

Hoe staat het ervoor met degenen die nog overtijd liepen / lopen?
Ik ben inmiddels 9 dagen over tijd... grrrr!

Gisteren bij de verloskundige geweest, maar ik ben niet gestript. We hebben afgesproken dat ze as vrijdag bij mij thuis komt om me te strippen mocht er dan nog niks zijn. Wel luxe trouwens!! Als dat geen effect heeft, moet ik maandag naar het ziekenhuis voor controle. Misschien moet ik dan ingeleid worden, maar als alles nog goed gaat met de kleine, kan dat ook weer een paar dagen duren. Al met al kan het voor mij dus nog wel 1,5 week duren, terwijl ik nu 41+2 zwanger ben. Pffff.. Ik hoop maar dat het kleine monster er voor vrijdag is...

groetjes
Linda

Terug
Bovenaan