1 week over tijd test negatief

<p>hallo allemaal,</p><p>wij willen graag proberen voor een 2e kindje  bij de 1e waren we er niet bewust mee bezig en toen had ik een gevoel dat ik zwanger was en het klopte. Nu had ik weer dat gevoel alleen de test geeft aan van niet maar ik ben nu wel al een week over tijd de huisarts zegt dat ik nu tot na het weekend moet wachten maar ik heb nog totaal geen teken dat ik ong ga worden. Ik wil het zo graag dus ben bang dat ik het teveel hoop... </p>
 
Hoi Elsiejoy 
ja dat is ook zeker vervelend. Ja ik wacht nu maar tot maandag ik ga er zelf nu ook wel meer van uit dat ik gewoon wat later ong ga worden. Ik hoop dat als het maandag nog niet zo is dat ik misschien een bloedtest kan doen maar is nu afwachten. 
 
Ik zou inderdaad even het advies van de huisarts afwachten en pas na het weekend testen. Daarnaast ligt het er inderdaad ook aan of je tussendoor de pil bijvoorbeeld hebt gebruikt, want dan kan het ook nog zijn dat je lichaam aan het ontpillen is. Daarnaast doet mentaal ook nog veel - als jij heel veel denkt aan zwanger zijn, dan kan het zijn dat je lichaam daar tekenen van laat zien... Ook al ben je het niet.
Natuurlijk zou het wel heel fijn zijn als je na het weekend gewoon een positieve test hebt! En anders toch proberen los te laten en je menstruatie af te wachten?
 
Terug
Bovenaan