1 week overtijd en positieve ovulatie test

<p> </p><p>Op 4 januari heb ik een positieve ovulatie test gehad. Op dit moment ben ik een week over tijd en heb last van krampen en steken in mijn buik. Zo ongeveer hetzelfde gevoel als ik ongesteld moet worden alleen zonder dr donkere afscheiding die ik altijd een paar dagen voor de eerste dag van menstruatie heb. Ook zijn mijn borsten af en toe gevoelig. </p><p>Vanmorgen las ik op internet dat je met een ovulatie test ook op een zwangerschap kunt testen. Omdat wij al ruim 1,5 jaar bezig zijn met zwanger worden heb ik dit natuurlijk uitgeprobeerd. Wel wetende dat dit niet betrouwbaar is. Deze test was behoorlijk positief (streepje was nog donkerder dan het controle streepje). Heb een ovulatie test van action gedaan.</p><p>Wie heeft dit nog meer uitgeprobeerd? Moet ik nu een zwangerschapstest gaan doen of het nog even afwachten?</p>
 
Zeker een zwangerschapstest doen! Je bent een week overtijd, waarom nog wachten? Testen met een ovulatie test lijkt me vrij zinloos, je weet nu namelijk nog niet waar je aan toe bent ;)
succes!! 
 
Ok had getest met een ovulatie test omdat ik die vanmorgen in huis had en ik toch wel een beetje van mijn onzekerheid af wilde.
Zojuist toch maar naar de stad gereden om een test te halen. (Ging niet makkelijk aangezien er veel familie in de winkel liep)
Zojuist getest. En nog voordat de test vol met urine was kwam de blauwe resultaat streep te voorschijn :D
Na 1,5 jaar proberen en onderzoeken in het ziekenhuis waar we toestemming hebben gekregen om te starten met clomid zonder hulp toch zwanger :D 
 
 
Terug
Bovenaan