1 week overtijd... Hcg waarde erg laag

A

Anoniem

Guest
Hoi!!

Ik moest vorige week zaterdag ongesteld worden. Heb toen maandag positief getest (heel licht streepje). In de tussentijd héél licht bloedverlies gehad, maar geen erge buikpijn of krampen. Nu vanmiddag een test gedaan en die was negatief!
Heb meteen de verloskundige gebeld en de huisarts, die adviseerd mij nog een week te wachten met testen (i.v.m de Hcg waarde). Het bloedverlies zou geen kwaad kunnen, heb al gelezen dat dit een innestelingsbloeding zou kunnen zijn.

Ik ben sinds vorige week iedere morgen misselijk, heb ineens puistjes gekregen, ben veel meer moe. Dus genoeg tekens!

Als ik zwanger zou zijn, ben ik bijna 5 weken zwanger... afwachten maar.

Is er iemand waarbij de Hcg waarde ook heel laag was/is in de eerste periode nadat je ongesteld zou moeten worden?

Bij mij was dat ook zo.... mijn test werd eerder lichter dan donkerder. Bij mij werd het een miskraam helaas. maar het kan ook zijn dat je korter bent dan je dacht! Wat ik wel vreemd vind is dat je wel zwangertekens hebt, maar geen positieve test. Ik zou toch nog even een andere halen en even op nieuw testen vandaag. Soms kan een test onbetrouwbaar zijn. Ik heb altijd goede ervaring met kruitvat eigen merk: 2 voor 5 euro. Is deze ook negatief dan zou ik een paar dagen wachten. Maar dat zou wel heel vreemd zijn, want je hebt al een positieve test gehad en meestal worden ze alleen maar donkerder.
Ik zou dus over een paar dagen nog eens testen met ochtendurine en als er dan nog geen positieve test is, ervan uit gaan dat je niet meer zwanger bent.
Ik hoop natuurlijk dat je een mooie positieve test hebt en dat je dan lekker kunt gaan genieten.... spannend is het allemaal hè?

Laat je het weten???

Dank je voor je reactie! Het is zeker spannend... pfff!! Om gek van te worden.
Morgenochtend doe ik weer een test. Mijn gevoel zegt dat ik gewoon zwanger ben. Ik laat het weten...

Hoi... ik heb vanmorgen nog een keer getest. En deze was positief, hij was duidelijker te zien dan de eerste keer!
Alleen ging ik vervolgens naar de wc en had ik veel bloedverlies. Ik denk dat ik een miskraam ga krijgen. Want dit lijkt mij niet normaal. Ik wacht het even af.... ik ben nu bijna 5 weken zwanger.

wat vervelend zeg. Bloedverlies is toc altijd vervelend!

Veel sterkte en hopelijk toch geen miskraam.

Voorlopig gaat alles goed. Bloedverlies is nu gestopt. Dus afwachten maar. Heb nog steeds alle sympthomen, dus dat is een goed teken.

Groetjes!

dan heb ik goede hoop voor je... een betere test en je bloedverlies is gestopt. Als je geen buikpijn en stolsel hebt en minder hebt dan een menstruatie dan gaat het meestal goed.... fijn!!!!

Hoi Lauw
Ik heb gisteravond ook bloedverlies gehad, net nadat ik maandag een postieve test had gehad, echt een domper dus!
Maar vandaag is het gestopt, zou het toch nu goed kunnen blijven gaan?
Hoe is het bij jou afgelopen?

Gr Sola

Terug
Bovenaan