<p>Hi allemaal!</p><p>Vandaag ben ik dan dus officieel een week overtijd, ik ben misselijk van de zenuwen en slaap al een aantal dagen niet. Maar... twee keer een negatieve test. Hou ik zelf mijn ongesteldheid tegen door me zo'n zorgen te maken? (Dat is wel eens vaker gebeurd... alleen dan hield mn lichaam het slechts een paar dagen vol.)</p><p>Ik heb er alles aan gedaan mijn menstruatie op te wekken... dingen die normaliter altijd werken. </p><p>Het voelt ook allemaal zo anders; de seks deed zeer omdat het allemaal 'krap' en 'opgezwollen' voelde. Steken in m'n onderbuik waarvan ik dan elke keer denk "a-ha! dus ik word toch nog ongesteld!", maar dan niks. En dus die misselijkheid, elke keer als ik me omdraai in bed voelt het alsof ik ga overgeven. </p><p>Heeft het zin om nog eens te testen over een aantal dagen? Of sla ik gewoon een menstruatie over? Of is mijn ongesteldheid slechts verlaat door alle stress? </p><p>Verder... heb ik ook ondergewicht, dat is natuurlijk ook een mogelijkheid. Maar dat ondergewicht heeft me nooit eerder belet om gewoon regelmatig te menstrueren. ( Het is nu dag 36 van een normaal 29 dagen durende cyclus)</p><p>In andere woorden..... HELP! hahaha. </p><p>Ik hoop dat er ladies zijn die dezelfde soort dingen herkennen en er raad mee weten.
</p><p> </p><p>Groetjes,</p><p>Amber</p><p> </p>