1 week overtijd

<p>Hoi! </p><p>Iemand dit ook voorgehad of iemand die zijn ervaringen over willen delen? </p><p>We zijn sinds mei bezig aan onze 1ste. Tot nu toe steeds op tijd mijn menstruatie gehad. Altijd 32 dagen, kan max 1 dag schelen.  Enkele dagen voor mijn NOD werd ik misselijk, maar aangezien ik kort erna lichte bruinverlies had dacht ik mijn menstruatie te krijgen en dus bijgevolg niet zwanger te zijn. Echter ben ik 1 week overtijd ( nog nooit gehad) maar test ik negatief. Vandaag dan toch maar een bloedtest gedaan, maar ook die was negatief. Ik neem dus aan dat me lichaam gewoon spelletjes speelt? Aangezien ik steeds op tijd was, dacht ik mijn eisprong wel ongeveer te kennen maar mits mijn cyclus volledig in de war is, zou ik graag ovulatietesten proberen, wanneer test je dan het best? </p>

Oh wat balen zeg, wat kan je lijf je dan voor de gek houden toch. Als 2 testen inclusief de bloedtest negatief zijn dan zal dat wel zijn. Is er iets anders waardoor je menstruatie uit kan blijven?
Ik heb bij de 1e ook ovulatietesten gebruikt omdat ik niet elke maand zo in spanning wilde zitten en een beetje houvast wilde. Ik heb van die goedkope gebruikt om te zien wanneer het opliep en wanneer ik dacht dat het nu ongeveer zou zijn heb ik die dure van clear blue gebruikt die een smiley geven wanneer je ovuleert. Dan is niet niet gissen maar duidelijk. Heeft meteen geholpen. Veel succes en wens je snel een zwangerschap toe! 

Echt balen! Ik heb geen idee wat de vertraging kan veroorzaakt hebben, misschien ben ik er te druk mee bezig? Wat ik wel moeilijk vind om niet te zijn, aangezien we het zo graag willen. 

Dat lijkt me inderdaad een goed idee! Ik ga vandaag alvast achter ovu testjes en hopen dat het zo wel lukt.  ?? 

Terug
Bovenaan