1 week voor NOD positief

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik heb een regelmatige cyclus van 29 dagen en eigenlijk altijd een positieve ovulatietest op dag 13 of 14. </p><p>Ik zou pas vanaf komende maandag kunnen testen maar voelde me afgelopen maandag zo misselijk en had eenmalig een klein beetje roze afscheiding dat ik toen al tegen beter weten in getest heb. Dat was dus op dag 24 van mijn cyclus. De test kreeg meteen een duidelijk streepje, vandaag weer twee verschillende testen gedaan en allebei een echte knaltest. </p><p>Ik heb dit jaar al twee vroege miskramen gehad en voel me dus ontzettend onzeker. Maar het lijkt mij ergens zo apart dat ik 9 of 10 dagen na de eisprong al een duidelijke positieve test heb? </p><p>Komt dit vaker voor? </p><p>Alvast bedankt</p>
 
Dat kan best hoor! Je lijf maakt gewoon meer dan gemiddeld hcg aan. Dat kan toeval zijn, of wie weet is het een tweeling... Ik had gewacht tot 13 dagen na mijn ovulatie om te testen, en had toen echt een knaltest! Nu al 27 weken zwanger van een klein mannetje ^^
 
Wat goed gefeliciteerd. Hopelijk dit keer goede plakker en niet weer die verdrietige miskramen! Probeer te genieten en afleiding zoeken en de weken tot de echo's zonder te veel stress door te komen. 
 
Dank jullie wel!Dat stelt me gerust want ik was even bang dat ik misschien toch al langer zwanger was.Ik voel me positiever dan de vorige keren en hoop dat alles deze keer goed mag gaan?
 
Terug
Bovenaan