1 week voor NOD...

A

Anoniem

Guest
en heb sinds vandaag een ongigevoel. Veel afscheiding, last van mijn benen, steken in zijkant borsten en krampjes. Sommige krampen waren zo pijnlijk dat ik er echt bij moest gaan zitten. Ook pijn 'daar beneden'.... Heb ook sinds mijn eisprong nog steeds gevoelige tepels.

Maak ik mezelf gek of herkent iemand dit? Is het een voorbode op de RD of misschien......

Liefs Fleur

PS voor alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en geniet ervan!

Hoi Fleur,

Ik herken het hoor.
mijn NOD is volgende week vrijdag.
ik heb ook al vanaf mijn ei pijnlijke borsten en veel afscheiding.
wie weet.

Liefs Nathalie.

Hoi! Nou de mijne is ook volgende week vrijdag! Spannend! Kan met niet herrinneren dat ik me de vorige ronde ook zou voelde...volgens mijn niet, toen werd ik wel helaas ongi, maar zonder pijntjes vooraf, het was er ineens..... duimen dus maar!

Wil er eigenlijk niet zo mee bezig zijn, maar nu de NOD weer dichtbij komt, voel je toch weer van alles he??

Liefs Fleur

hoi fleur,

erg is dat he, dan neem je je voor om er dit keer niet zo mee bezig te zijn maar als het weer dichterbij komt ben je toch wel weer alert en voel je van alles.
afwachten maar, we houden elkaar op de hoogte.

Liefs van Nathalie.

Hey meiden!

Ik heb ook volgende week vrijdag NOD en ik voel me wel raar, maar soms denk ik dat ik het me allemaal inbeeld. Ben moe moe moe... maar zou dat iets te betekenen hebben??
Het liefst zou ik al willen testen, maar dat haalt nog niks uit.

Spannend, maar wel leuk om samen met jullie naar deze dag uit te leven! Ik denk alleen dat ik echt donderdag of vrijdag meteen ga testen en jullie??

Liefs en veel succes deze dagen..!!!

Mar.

Hoi Mar,

ja, ik weet wat je bedoelt! echt heeeel spannend! kunnen we elkaar er mooi doorheen slepen van de week! Ik wil gaan testen als ik minimaal 2 dagen overtijd ben, dus die zondag...... zeg ik nu haha! Heb steeds meer last van mijn buik enzo, echt het gevoel alsof ik ongi moet worden....hopelijk niet!!

Succes!

Liefs Fleur

Hee Fleur!

Heb je altijd al een week van te voren al  last van je RD?? Ik heb dat nooit, pas een dag van te voren of zelfs pas als t gekomen is.

Weet je wat zo raar is? Ik heb al een zoontje van ruim twee jaar en ik weet toch helemaal niet hoe het toen voelde om net in verwachting te zijn. Soms denk ik bij me zelf " voelde ik me toe ook zo of was ik toen ook moe??"

Ook ik wil er niet teveel mee bezig zijn, maar dat gebeurt gewoon vanzelf...

Liefs, mar

Hoi!

Nee, ik merk vaak niet veel voor de RD, meestal op de dag zelf, of als het doorzet....vandaar dat me deze kwaaltjes zo opvallen!

Welke kwaaltjes had je bij je eerste zwangerschap, of weet je dat ook niet meer??

Liefs Fleur

Terug
Bovenaan