He meiden
Vorige week is onze mooie dochter geboren.
Ik schrijf nu pas omdat het niet helemaal goed is gegaan. Vanaf afg vrijdag konden we echt genieten van alles. Onder andere dankzij de lieve kraamhulp die we hadden (helaas maar 4 dgn)
Mijn bevalling duurde 25 uur.
Kreeg vacium pomp en keizersnee. Feline ging op de laatste dag met hoofd draaien en kon er zelf dmv mijn persweeeen niet uitkomen.
Ik heb 3 dgn zonder haar&man moeten slapen enne ze vonden een ruis in hartje.
Dus best wel ramp start al kijk ik op veel dingen positief op terug.
We werden goed begeleid, hebben een pracht dochter waar wij enorm blij mee zijn. Zie foto's aprilhyves
Hartje is gelukkig niet ernstig en met kleine ingreep (mocht ze er last v krijgen) te verhelpen.
Dus bij deze beknopt mijn verhaal.
Je snapt .... ik wachte effe met mijn verhaal tot ik meer rust heb
Nu verder genieten van onze mooie wonder :-D
x
Mieka
Vorige week is onze mooie dochter geboren.
Ik schrijf nu pas omdat het niet helemaal goed is gegaan. Vanaf afg vrijdag konden we echt genieten van alles. Onder andere dankzij de lieve kraamhulp die we hadden (helaas maar 4 dgn)
Mijn bevalling duurde 25 uur.
Kreeg vacium pomp en keizersnee. Feline ging op de laatste dag met hoofd draaien en kon er zelf dmv mijn persweeeen niet uitkomen.
Ik heb 3 dgn zonder haar&man moeten slapen enne ze vonden een ruis in hartje.
Dus best wel ramp start al kijk ik op veel dingen positief op terug.
We werden goed begeleid, hebben een pracht dochter waar wij enorm blij mee zijn. Zie foto's aprilhyves
Hartje is gelukkig niet ernstig en met kleine ingreep (mocht ze er last v krijgen) te verhelpen.
Dus bij deze beknopt mijn verhaal.
Je snapt .... ik wachte effe met mijn verhaal tot ik meer rust heb
Nu verder genieten van onze mooie wonder :-D
x
Mieka