10-10-10

Wat een mooie datum om te bevallen! Gyneacoloog had voorspeld dat onze kleine deze datum zou komen, terwijl vk 17 oktober aanhoudt. Had gehoopt dat het zo'n beetje nu zou beginnen, maar de kleine zit nog veel te lekker! We gaan er maar van uit dat ondanks al het "gerommel" (verlies slijm, af en toe krampen etc.) het lekker blijft zitten. Dus, nog even volhouden!

ik ben morgen uitgerekend. heb al vanaf maandag last van gerommel enz word er gek van ... dat wachten.. maja hoort er bij he.. wie weet gebeurt er nog wat bijzonders vandaag;)

't is inderdaad een mooie datum vandaag! Bij mij is het ook nog veel te rustig, dus we wachten vol spanning af! Ben de 14e uitgeteld, maar paragnost waar ik altijd heen ga die zei al, zal wel weekje later komen, tis nog zo rustig! Hm... helaas.... :)
Succes met wachten!
Liefs

Hi Ladies, ik ben vandaag precies 41 weken dus wij hadden ook al zoiets van als ze dan toch te laat wil komen danmaar op 10-10 :) Maar goed vannacht weer geen signalen dus verwacht niet dat 10-10 gaat lukken. Ik hoop dat jullie niet te lang meer hoeven te wachten, want het is zo niet leuk om ruim over de datum heen te gaan.... Pff leg me er numaar bij neer, woensdag check in zieknhuis. Daar ga ik nu maar vanuit. Liefs

Hoi aanstaande mamma's in spe,

Wij wilde ook heel graag 10-10-10 maar nee hoor.
veel voorweeén en harde buiken gehad, maar de kleine zit er nog steeds hoor.
Zal je net zien, 23:55 gaat het beginnen:p

Terug
Bovenaan