10.4 weken zwanger en misselijkheid neemt langzaam af

<p>Hoi allemaal,</p><p>Momenteel ben ik 10.4 weken zwanger, de misselijk was tussen week 7 en 9 heel heftig en kon mijn bed amper uit. Nu lijkt het met kleine stapjes beter te gaan. Ik kan vaker de deur uit, soms gaat het ‘s avonds wel weer slecht. Kan het zijn dat de misselijkheid zich aan het afbouwen is? Ik hoop dat het snel over is. Hebben jullie hier ervaring mee?</p>

Is heel normaal en ik hoop voor je dat het doorzet en je weer langzaam tot leven komt. Rond 9 weken zit de grootste hormoonpiek, daarna neemt het zwangerschapshormonen geleidelijk weer af. Dus heel normaal dat je je vanaf deze tijd weer wat beter gaat voelen. Al schommelen de hormonen soms ook een beetje, dus morgen kan het ook weer terug zijn. Is helaas ook heel normaal, maar natuurlijk hoop ik voor je dat dat niet gebeurt ?

Ik hoop voor je dat het afneemt! Bij mij leek dat ook zo te zijn rond de 10 weken, maar na een paar dagen kwam het weer in alle hevigheid terug tot aan de 15 weken. Denk dat het voor iedereen anders is. Ik duim voor je ??

Terug
Bovenaan