10 april NOD.

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
wie heeft er nog meer zijn NOD 10april?
Gaan jullie gelijk testen die dag?
Succes voor alle meiden om zwanger te worden!

Groetjes van Leed.

Hoi,

Zit zelf niet zo vaak meer op het forum.
Lees wel vaak mee.
Heb ook
10 april
mijn
NOD!!!!!!!!!!!!!!!

Erg spannend.

Groetjes D.

Hy Leed,

Ook ik heb mijn NOD op 10 apr ik heb wel een onregelmatige cyclus maar mijn langste is 35 dagen geweest ( de afgelopen keer )  voorheen had ik altijd een ciclus van ± 30 dagen, dus  ik denk dat ik nu maar van 35 dagen uit moet gaan.
Ik ben wel ± 12 dagen geleden bloed verloren of dat nou ongi is geweest weet ik niet het was wel heel licht en weinig heeft wel zo een 2 dagen geduurd vaag he.

Bij de laatste keer dat ik echt  ongi was,  brak het in ene door deed ook erg zeer viel bijna flauw leek haast wel een mk, maar had al 3 x getest was niks geen streep.( vloeide wel veel )  

wat denk jij, moet ik die bloeding van 12 dagen geleden zien als een ongi of gewoon als een tussentijdse kleine  niks voorstellende bloeding mischien wel een innesteling (zou wel leuk zijn )  

Ik denk dat ik Dinsdag pas ga testen als ik in de tussen tijd niet ongi ben geworden  

Ik hoop voor je dat de test positief zal zijn, en zal voor jou en alle andere en ook voor mijzelf duimen  

groetjes Didi, Liefs.

Hai Didi1,
ik ben zelf bezig met de eerst ronde, dus ik ga maar uit van een cyclis van 28 dagen.
Ik heb zelf eigenlijk een beetje dezelfde symptonen als jij. Al kan dit bij mij zijn dat ik gestopt ben met de pil. Ik denk ook dat ik dinsdagochtend gelijk ga testen. Hou me op de hoogte.
Groetjes van Leed.

Hoi Leed,

Ik heb ook 10 april mijn NOD maar ik heb een wat onregelmatige cyclus dus het kan   ook iets later zijn.Ik heb vandaag al een test gedaan. Stom natuurlijk want dat is veel te vroeg en hij was ook negatief.Heb jij al ergens last van of voel je je gewoon??? Ben wel benieuwd wat iedereen een beetje voelt. Ik heb deze maand mijn temperatuur trouw gemeten en hij is tot op heden nog steeds hoog dus ik hoop dat het raak is deze maand.En ook bij jullie allemaal natuurlijk
Veel succes met wachten iedereen

Veel liefs Suus 1980

Ook ik heb 10 april mijn NOD ... SPANNEND... maar het duurt zolang he pff
Zijn jullie ook zo ongeduldig ?
Ik denk dat ik zondag ga testen... ik heb last van maagzuur   en gevoelige borsten .
Ben benieuwd!!
Jullie allemaal heel veel s6!!

Groetjes Lis

Hoi allemaal!

Mijn cyclus varieert van 26 tot 28...een test op babybrabbel zegt dat ik morgen mijn NOD heb, maar zelf dacht ik 10 april...Dat is 28 dagen...
Ik heb af en toe krampjes in mijn buik....tot op heden niks van rozig of roodachtig...
Mijn temperatuur is 36,9 en vandaag opeens 37...
Meestal gaat ie juist omlaag als ik bijna ongi   moet worden...maarja..
Ook heb ik soms lichtelijk het idee dat mijn borsten wat gevoeliger zijn...
Maar ik ben al 16 maanden bezig dus geloof er niet in...ik wil zelfs naar de dokter/gyn na deze cyclus, ik zie het allemaal  wel...
Succes allemaal!! We blijven maar gewoon duimen he?

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan