10 dagen geleden bevallen en steeds buikpijn

Hallo meiden,

komt dit jullie bekend voor? Ik ben 10 dagen geleden op een normale manier bevalllen. Alles ging goed. Nu snap ik wel dat na een bevalling het heus nog wel gevoelig is van onderen. Maar dit heb ik na mijn vorige 2 bevallingen nooit gevoelt. Als ik loop bijvoorbeeld gaat mijn onderbuik pijn doen. Het voelt als spierpijn... Ook kan ik moeilijk naar de wc en is het gevoelig om een scheet te laten. En daar komt nog bij dat ik denk een of andere verzakking te pakken te hebben. Durf niet te persen op de wc omdat ik iets naar buiten voel drukken. Oooooh heel vervelend allemaal. Kan maandag pas bellen naar de dokter pff. Herkend iemand een van deze dingen? Voel me er echt niet goed door!

groetjes Sanne

Kan idd zijn dat je een verzakking hebt, ik had t na de eerste ivm verkeerd/ te pang persen...Ik had een tijdje na de bevalling het gevoel dat er een tampon verkeerd zat zegmaar, bleek dus verzakking.Ik zou t weekend echt ff rutig aan doen en maandag naar de HA gaan hoor...
Succes!!

Hoi,

Vervelend zeg, maar ik zou de verloskundige bellen, de is kan/mag je bellen tot de nacontrole zij kan je daar heel goed bij helpen en weet er ook wat vanaf, of had je dat al gedaan.??

Succes Danielle

Hoi Danielle,

nee ik heb wel de HA gebeld. Ik liep niet bij de verloskundige... Die zei dat het inderdaad mogelijk is na 3 bevallingen en dat ik dan maar even een afspraak moest maken. Dus dat ga ik dan ook maar even doen, maar stel het steeds uit.

Groetjes Sanne

hoi wijffie,

vervelend zeg dat je daar zo last van heb. Ik heb eigenlijk zelf alleen maar veel buikpijn en vloei nog steeds. Heb wel een grote aambei gehad maar die is gelukkig weer weg. Niet te lang wachten hoor met de dokter te bellen, hoe eerder er wat aangedaan kan worden hoe sneller je van de klachten af bent.

X Bianca

Terug
Bovenaan