10 dagen na eisprong

A

Anoniem

Guest
ik ging net plassen,en zag bij het afwegen bruine afscheiding wat ik nog nooit eerder heb gehad,of zou het een voor teken kunnen wezen omdat ik over4 dagen me ongi zou moeten krijgen.maar ik heb niet het gevoel dat ik ongi moet worden,want dan heb ik meestal nog al hooftpijn en zware benen...ik heb het net even na gekeken in me agenda het is nu 10 dagen na me eisprong,dus wat zou het kunnen wezen een innesteling of het begin dat me ongi er aan zit te komen.ik moet 16 febr me nod krijgen.ok dat was die dan weer knuffies weer van pepe.

Van wat ik uit de lectuur weet, kan het idd best mogelijk zijn dat het de innesteling is. Er zijn heel wat mensen die een ander kleurige afscheiding hebben op dat moment. Ook het tijdstip kan kloppen want de innesteling vindt rond de 6de en 10de dag na de ei plaats. Dus ... laten we met zijn alle hopen dat het deze keer prijs is. Suc6

OOOOHHH, dit klinkt zo goed! Ik had dit 8 dagen na mijn ei. En de dagen erop ook nog een beetje. Ik gooi mijn lasso uit en probeer je naar het oktober forum te trekken.
Ik ga voor je duimen.
Liefs Nance

ik hoop zo voor je dat het deze keer raak is!!! laat je het ons wel gauw weten we leven in spanning met je mee!! groetjes nadine

Terug
Bovenaan