10 dagen overtijd geweest maar helaas weer opnieuw proberen

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

ik had toch zo'n rare testen nou ik was dus niet zwanger dus vanaf zondag maar weer proberen, pff begin het echt een beetje moe te worden maar als ik weer een baby'tje zie of een zwangere zus of vriendin dan weet ik het weer, daar doen we het voor haha heel romantisch is het al lang niet meer
wat doen jullie daar eigenlijk aan om het nog op te leuken??

groetjes Jolijn

balen zeg.
Hoelang zijn jullie nu bezig?
Ik kan er verder niks over zeggen wij zijn pas 3 maanden bezig.

hopelijk voor jullie snel goed nieuws.

Succes!!

Liefs Kim

Heey meid,

Blijft altijd moeilijk om andere baby's en zwangeren te zien. Mijn zusje is nu bijna op de helft en krijgt dus een buikje nu. Is erg confronterend, maar aan de andere kant hebben zij ook hun problemen gehad en gun ik het ze enorm en geniet ik met ze mee! Maar ik hoop wel dat ik zwanger ben als ze moet bevallen hoor! Word dan wel erg moeilijk denk ik!!

Maar wanneer ben je ongi geworden dan? En hoelang is cyclus normaal? Hoelang zijn jullie bezig? Kon dat niet uit je verhaal opmaken.

Succes meid!
Liefs ciomama

Hee

De romantiek is ver te zoeken nu ....

Maar probeer toch steeds maar weer wat van te maken nieuw setje ed ander plekje in huis .......... het op uur en tijd doen is mijn vriend in ieder geval heel erg zat en probeer hem daar dus niet mee lastig te vallen en gewoon hem steeds maar te 'bespringen' .
Verder gewoon heel veel geduld hebben en je eigen pijn en verdriet beetje weg slikken mijn zus is zwanger en schoonzus ook, uitgerekend in juli en augustus dus dat komt al best dichtbij maar gun het ze beide wel maar wil het zelf ook maar probeer er niet al teveel bij stil te staan .

succes liefs

hoi meid ja best lastig als je zwangere om je heen heb maar laat het klussen leuk blijven en niet te veel mee bezig zijn wij klussen ook wel maar als we geen zin hebben is het ook goed men schoonzusje bevalt in augustus en ik zou het ook leuk vinden als we dan tegen iedereen kunnen vertellen dat we zwanger zijn maar is gewoon afwachten mijn nod is 14 juni mischien komt het ook dat ik er zo over denk dat we een zoon hebben van bijna 11 jaar toen ik zwanger was van hem had ik en het begin last van mijn agilspees dacht zelf dat het overbelast was laat ik nu alweer last van hebben je gaat wel denken zou het maar je lichaam kan je goed voor de gek houden dus we wachten gewoon de 14e af en meid geniet toch lekker van het klussen

Gewoon lekker genieten! Het "we zien wel" gedoe, hielp bij ons wel! Zou net met ovutesten beginnen komende maand maar gelukkig is dat niet meer nodig!

Terug
Bovenaan