10 dagen overtijd sommige symptomen maar testen negatief!

Hallo dames,

Misschien kunnen jullie mij helpen en ervaringen met me delen.
Het is wel eens normaal dag ik 1 a 2 dagen overtijd ben maar nu ben ik 10 dagen overtijd!! Dit is echter nog nooit voorgekomen ik heb al 4 testen gedaan en alle 4 negatief :( Ik heb af en toe last van een lage rugpijn,steken in me lies. Ook merk ik dat ik de laatste tijd moe ben en suf ook af en toe wat misselijk en vaker dan normaal moeten plassen. Ik heb al contact opgenomen met de HA en die heeft gezegt om nog tot volgende week maandag te wachten en als ik dan nog positief test om langs te komen. Het wachten maakt me zo onzeker en gek. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben of ik blij mag zijn of gewoon verder kan. Wie o wie heeft  ook zoiets meegemaakt of ervaringen?

Ik ken het gevoel, ik heb het gevoel dat ik zwanger ben, ben misselijk en heb al 1,5 week buikkrampen..  Mn gevoel zegt ook dat ik zwanger ben maar test is negatief..

bij mn eerste zwangerschap wist ik het van dag 1 dat ik zwanger was en ik had gelijk.

Gevoel heb ik nu ook.. Hoop dat mn gevoel weer goed zit.

Jij nog even succes met afwachten..

Heel erg is dit he , je voelt je zo hopeloos en niet wetende waar je aan toe bent. Bij mij blijft me menstruatie weg en test negatief :( Ik heb ook het gevoel dat het raak is maar ik wil me er niet zo op focussen want ik ben bang voor een teleurstelling! Al die negatieve testen had ik nog niet weggegooid vandaag wou ik ze weg gaan gooien en zag ik op een van de testen een schaduw van een tweede lijntje je ziet het bijna niet maar als je goed kijkt wel alleen hoe betrouwbaar is dit aangezien hij van twee dagen terug is.... Jij ook veel succes , laat je het even weten hoe het bij jou afloopt?

<p style="text-align: center;">Hi!</p>
Ik zit een beetje met hetzelfde onzekere gevoel.. vandaag 4 dagen overtijd, 2 testen gedaan, maar beiden negatief. Ik heb normaal een hele regelmatige cyclus en ben nog nooit overtijdm gegaan..moet zeggen dat ik niet perse overduidelijke zwangerschapskwaaltjes heb, behalve een veranderde eetlust, last van mijn onderrug en meer afscheiding. Sinds woensdag (toen had ik ongesteld moeten worden) wel last van lichte soort menstruatiekrampen). We hebben onszelf voorgenomen dinsdag nog een test te doen en als die negatief is en ik ben nog niet ongesteld, neem ik contact op met de huisarts.

Fijn om jullie ervaringen te lezen en het te kunnen delen!

Jovb89

Met mij is het helaas slecht afgelopen :( Na 15 dagen overtijd is het dan toch doorgebroken wel gepaard met heftige pijn maar het was er. Inmiddels al bezig met de volgende ronde.  Heb voor en op de dag van me ovulatie geklutst 5 dagen na de ovulatie hele dag menstruatiepijn gehad alsof ik weer ongesteld zou worden en de dag erna last van me tepels. Hopen dat het dit keer raak is en me lichaam me niet voor de gek houd daar is miijn lichaam overigens heel goed is blijkbaar.  Heel benieuwd ,hoe is het met jou afgelopen ik hoop beter dan mij!?

Ook hier maandag bij NOD en inmiddels 2 negatieve testen verder. Borsten zijn gevoelig, niet super gevoelig maar anders. Gisteren spontaan een bloedneus en af en toe wat steekjes in de rechteronderkant van mijn buik. Aan de ene kant hoop ik zo erg dat het raak is, maar aan de andere kant durf ik niet te hopen.

Zijn sinds september bezig dus hebben al vaak teleurstellingen gehad..

LilyP

Er zijn natuurlijk vrouwen die wat later pas pos testen wegens latere eisprong of weinig hcg dus het kan nog alle kanten op. Ik zit nu weer in een nieuwe ronde heb in me vruchtbare tijden geklutst en 5 dagen na de eisprong menstruatiepijn gehad maar dan lichter, daarna last gehad van gevoelige borsten ook last van steekjes en een dag na het plassen bij het afvegen drie druppels bloed gehad daarna niks meer. Mijn nod is pas 06-07 pfff

Terug
Bovenaan