10 dagen overtijd???

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu 10 dagen over tijd en heb twee testen gedaan die alle twee negatief waren.. De huisarts zegt dat ik nog even geduld moet hebben maar zo nieuwschierig of het nou echt zo is.. Ben ik nu zwanger of niet?? Hebben meer dit meegemaakt dat  de ongesteldheid uitbleef en de test negatief was?

Hoi!
Bij mij precies hetzelfde...vanmorgen weer een test gedaan (is nu bijna 7 weken na mijn laatste ongstldhd) en leek gewoon negatief. Met veel hoop kijkend leek er misschien wel een heeeel vaag streepje te zien...maar dat was vorige week ook en toen ik een digitale test deed, stond er "niet zwanger". Zelf wacht ik nu maar weer een paar dagen af, doe dan weer een test als ik nog niet ongi ben geworden en als deze weer negatief is, zal ik maar de huisarts bellen. Ik begrijp je onzekerheid en ongeduld hierover volledig!  Waarom kan het niet gewoon duidelijk zijn?! Maar ja, we hebben niet alles in de hand...

Suc6 ermee, hopelijk pakt het voor ons beiden goed uit!
Groetjes Brosje

hoi, ik heb dit zoal 22 maanden!!! je lichaam kan je echt voor de gek houden!!! dan ben ik 2 weken overtijd en dan denk ik  ja nu is het zo ver  en dan doe ik een test en dan is het niet zwanger en na een paar dagen ben ik ong....!! is echt klote maar dit kan echt even duren hoor want ik weet inmiddels wel een lichaam zit raar in mekaar!!!
veel succes, ik hoop dat je snel zwanger bent! en van dit onzekere af bent.
 groetjes wendy

Gister naar de huisarts geweest, want ben nog steeds niet ongesteld en het is nu al twee weken.. Moest vandaag urine inleveren want dan zouden hun wel een test doen.. Om twee uur kan ik bellen, maar ben heel bang dat ze zullen zeggen NIET ZWANGER!! Ik wil het nu ook wel heel graag en dan zal het wel ff een teleurstelling zijn. Ze wilde ook me bloed wel prikken om te kijken of daar het hormoon in zat omdat ze zei dat het niet bij iedereen duidelijk kan zijn met een test.. Maar je wordt gek van onzekerheid..
FF duimen nog dus.. Jullie ook allemaal erg veel succes..
Dikke kusssss

Hai Hai,

Ik zit ook met hetzelfde probleem,
Ik ben vandaag dag 42 (2 weken overtijd) toch ongesteld geworden.
Ik ga nu ronde 3 in.
Doordat je aan het ontpillen bent ligt vaak je cyclus helemaal door de war en dat heeft zijn tijd nodig om weer normaal te worden.
Ben jij al lang gestopt met de pil?

Het is nu 2.08 en ik ben heel benieuwd of de dokter je al heeft gebeld....en hopelijk met een super goeie POSITIEVE TEST!!!
Ik hoop het voor je...en ander kop op!!

ps: teunisbloemolie capsules kunnen helpen bij een regelmatige cyclus.

Lfs Niek

Hallo,

Ben ik weer.. Helaas met slecht nieuws de test bij de huisarts was ook negatief.. Ik moet nou gewoon weer proberen zegt ze.. Maar baal wel echt van de symptomen, gevoelige borsten, beroerd, moe waar komt dat dan allemaal vandaan..

Dikke kus Suus

Terug
Bovenaan