10 dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

Jeetje, ben nu al 10 dagen overtijd. Dacht van de week langer, maar na nog een keer rekenen was het "maar" 10 dagen.
Ik hou er wel rekening mee dat mijn ei later is geweest, dus dan zou ik woensdag kunnen testen,
Ik ben best wel benieuwd, maar denk niet dat ik zwanger ben. Ik voel echt helemaal niets.
Ik heb de test al thuis liggen, Ben aan het twijfelen of ik vandaag al zou testen...
Wie nog meer in spanning?

Groetjes,
Heartje

Op zich zou je toch al kunnen testen toch? als je toch al 10 dagen over tijd bent. Of vergis ik me nu?
Ik hoop voor je dat  je straks sterretjes kunt uitdelen.  Spannend hoor

Hoi,

Ik ben 8 dagen overtijd!
Ik dacht vrijdagavond dat ik ongesteld was geworden, maar het is dus niet zo, het waren een paar druppels bruin bloed en dat was het dan weer.
Ik ben nogal ongeduldig, dus heb vorige week al 2 testen gedaan, die waren negatief.
Ik hou er ook rekening mee dat ik m'n ei later heb gehad, dacht hem 2 weken geleden op dinsdag te hebben gevoeld, dus ik wacht nu tot woensdag met testen.
Spannend hoor, weet jij al wanneer je gaat testen?

Groetjes,
Angel

Hoi Heartje,

ik zit ook vreselijk in spanning. Ik ben inmiddels 15 dagen overtijd. Als ik jou was, zou ik morgenochtend gewoon een test doen. Als die negatief en er nog geen rds zijn, een aantal dagen wachten en nog een keer testen.
ik heb afgelopen woensdag getes... negatief. ik ga morgen weer testen. als die weer negatief is, bel ik de HA. ik heb dan vrij dus misschien kan ik dan meteen morgen terecht.
Succes nog met wachten!!!

Groetjes,

Sara

Ik ben ook overtijd, 2 dagen nu. Heb niet het gevoel dat ik ongie ga worden, maar ook geen zwangerschapsklachten. Maar dit laatste hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat het niet zo kan zijn, maar toch... Ik heb zaterdag al gelijk getest, kon niet wachten, maar was negatief...misschien iets te vroeg getest. Nu ga ik denk ik woensdag weer testen....Spannend! We gaan voor een tweede kindje trouwens...

Groetjes

Hoi allemaal,

Ik ben  8 dagen overtijd, heb al 2x getest vorige week, negatief!
Ik hoop ook dat het HCG gehalte nog te laag was en dat ik toch nog positief ga testen, maar het kan ook met ontpillen te maken hebben bij mij. Afwachten dus maar.
Wij gaan ook voor het 2e kindje.

Groetjes,
Angel

Hoi heartje,
ik zou gewoon testen als ik jou was.
maar als je net als de meiden hier al 2x getest hebt en het is 2x negatief dan moet je maar denken dat je niet zwanger bent.
toen ik stopte met de pil ben ik ongi geworden en daarna 2 maanden niet.
ik dacht echt dat ik zwanger was toen dus ging ik naar de dokter en die zei dat mijn lichaam aan het ontpillen was.
ik heb toen nog aangedrongen op een test maar die was ook weer negatief.
en dat terwijl ik me echt zwanger voelde.
de dokter zei dat het wel een half jaar kan duren voordat je lichaam ontpild is.
testen liegen bijna nooit.
neem dat maar van mij aan.
dus heartje succes met testen en ik hoop dat je zwanger bent.
gr lisette

Hoi Lisette,

Ik snap jouw redenering omdat je het zelf zo hebt meegemaakt.
Toch lees ik ook regelmatig hier op het forum van mensen die negatief testen en een week later toch positief testen.
Ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben, maar zou toch graag zekerheid willen ivm het eten van dingen die niet mogen en het drinken van alcohol, vandaar dat ik toch weer ga testen.
Wij gaan nu voor een 2e kindje.
Voordat ik zwanger raakte van m'n 1e, had ik 15 jaar de pil geslikt en was gelijk weer elke maand ongesteld, nu heb ik de pil maar 5 maanden geslikt, dus het lijkt mij dat ik niet zo'n last van ontpillen zou moeten hebben, maar ja, je weet natuurlijk nooit.
Het is weer afwachten!!! En wachten duurt lang....

Voor de rest vd meiden, ik duim voor jullie.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan