10 dagen overtijd

Goedenavond!

Ik lees altijd veel mee op verschillende forums, maar het is nu mijn beurt…

Ik heb een vreemd verhaal en ik hoor graag of iemand zich erin kan vinden en/of advies kan geven.

26 juli, kreeg ik een beetje bloed verlies hij het plassen, dus ik dacht dat mijn menstruatie zou komen. Dit komt meestal rond de 26e en mijn cyclus is vaak 30-32 dagen. Er was maar een moment een MINI beetje bloed en dit zelfde de dag erna. Toen stopte dit. Ik slikte de pik, dus het was hoogstwaarschijnlijk een doorbraakbloeding. De pil slikte ík overigens nog maar twee maanden en daarvoor had ik een koperspiraal. Dus er is geen sprake van ontpillen of iets.

Toen ben ik op 2 augustus met de pil gestopt, aangezien alles een beetje stroef verliep en ik niet goed tegen de hormonen kan. Ik werd direct ongesteld en dit duurde tot ongeveer 5 augustus.

Goed om te zeggen is dat ik normaal ONWIJS erge menstruatiekrampen heb enzovoort (vandaar ook de keuze om weer aan de pil te gaan), maar dat die pijn er totaal niet was. Niet op 26 juli en niet op 2 augustus.

Verder had ik rond 15/16 augustus ineens wat roze bij mijn afscheiding en sindsdien is alles een beetje raar gaan doen, haha.

Ik heb onwijs veel afscheiding en sinds een week plas ik ENORM veel. Ik ben een paar keer misselijk geweest, maar dat ben ik vaker voor ik ongesteld moet worden.

Nu ben ik nog steeds niet ongesteld. Als ik 26 en 27 juli mee tel als menstruatie, ben ik 10 dagen overtijd en tel ik dit niet mee, 3 dagen.


Ik heb wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar het komt niet. Ik heb wel meer last van mijn onderrug dan normaal en veel nare steekjes in m’n onderbuik. Die voelen als naaldjes. Verder totaal geen last van mijn borsten of iets.

Vorige week donderdag heb ik de laatste zwangerschapstest gedaan. Dit was wel in de middag, maar deze was negatief.

Ik heb geen idee wat ik nu moet doen of welke stap ik moet ondernemen. Iedere keer dan denk ik “JA, ik moet rennen, want ik ben ongesteld geworden.” maar dan is het een hele hoop afscheiding, haha. Dit duurt al twee weken.

Iemand die mij kan helpen of adviseren hierin?
 
Enorm veel plassen kan een blaasontsteking zijn. 
De rest of ontpillen of zwangerschap?
Het is heel normaal dat de menstruatie na de pil anders is dan ervoor.
 
Ik heb de pil maar twee maanden geslikt, dus het lijkt mij sterk dat daardoor mijn cyclus is aangetast. Ik heb voorheen ook wel eens de pil geslikt en mijn cyclus bleef hetzelfde. 

Ik heb geen pijn bij het plassen of het voelt niet naar en ook niet na of voor het plassen. 


Mijn zwangerschapstest van vorige week donderdag is negatief. 


Vreemd allemaal he, hahaha 
 
Je kan een blaasontsteking hebben zonder pijn. 

ik zou eerst je plas even laten testen. Als daar niets uit komt kun je je bloed laten prikken op een eventuele zwangerschap.
 
Ook met gebruik van slechts twee maanden kan je lichaam ontregeld raken door de hormonen in de pil. Dat dat eerder niet gebeurde wil niet zeggen dat dat nu niet zo is. Bij de pil heb je overigens geen normale cyclus maar is je cyclus volledig afhankelijk van op welke dagen jij stopt en je dus een onttrekkingsbloeding krijgt. Dat is het hele idee achter de pil. Je lichaam is geen robot en niet alles verloopt volgens standaard regeltjes. Ik zou opnieuw een zwangerschapstest doen en verder afwachten hoe je lichaam je cyclus weer oppakt
 
Ik zou over een aantal dagen nogmaals een test doen in de ochtend, sommige mensen testen pas 1 week na hun nod positief.
de symptomen die je beschrijft klinken voor mij herkenbaar, ik was zwanger maar werd helaas een miskraam. 
Hopelijk bij jou goed nieuws. succes! en laat je het nog even weten :) 
 
Terug
Bovenaan