10 dagen overtijd

Hoi allemaal,

Ik ben inmiddels 10 dagen overtijd. Ik ben eind augustus gestopt met de pil en in september weer ongesteld geworden. Ik lees dat je lichaam na de pil moet ontpillen, maar mijn ongesteldheid is eigenlijk gelijk op gang gekomen.Sindsdien ben ik twee maanden precies op de dag dat ik ongesteld moet worden, ongesteld.

Dit is de eerste maand dat mijn ongesteldheid te laat komt. Ik heb al 2 zwangerschapstesten gedaan (allebei negatief). De laatste test heb ik maandag voor het laatst gedaan. Ik ben ook naar de dokter geweest, hij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat het ''normaal is''. Dus ik heb dat maar gelaten.

Verder heb ik ook geen symptomen, wel vermoeidheid maar verder niet echt.

Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Wat kan ik nu het beste doen?
 
Heb je ovulatietesten gedaan? Zolang je niet weet wanneer je eisprong is geweest kun je namelijk niet spreken van dat je overtijd bent. Heel goed mogelijk dat je eisprong deze cyclus later was en je daarom later ongesteld wordt. Is ook niet gek dat je met de pil onregelmatige cycli hebt, ook als de eerste twee wel normaal waren.
 
Nee geen ovulatietesten gedaan... dat is inderdaad wel raar. 
Ik ben deze hele maand nog niet ongesteld geweest, zou dat dan nog kunnen komen? Ik wacht het wel af :) 
 
Hoi, ik was ook 4 weken na stoppen meteen ongesteld en de maand erna weer. Daarna ineens een langere maand. Het kan heel er wisselen en is zelfs nu (18 maanden later) nog niet altijd hetzelfde, 27-34 dagen. Dus geen zorgen maken, het komt vast wel en anders over een aantal dagen weer een testje doen.
 
Terug
Bovenaan