10 dagen voor nod innestelingsbloeding?!

Hallo allemaal! Hier een mama van één dochter(2jaar). Vorig jaar 2 miskramen achter elkaar gehad wat ons enorm veel verdriet heeft gedaan. Nu hebben we er voor gekozen om een tijdje te wachten, het te verwerken. Alleen werd ik net wakker (dutje van 2 uur) met een toch licht bloedverlies in m'n onderbroek! Ik ben hormonaal niet te doen wat ik normaal alleen ben met menstrueren. Zal dit zo wezen dat ik zwanger ben? Iemand die dit herkent met 10 dagen voor nod een bloeding? (28 dagen cyclus)<br /><br />Ben helemaal in de war, het zou zoooo geweldig zijn maar ben ook zo bang voor weer een tegenslag..<br /><br /><br /><br />
 
Hoi MamavanES, Ik heb dezelfde vraag! Is dit mogelijk? Wat rot hé die onzekerheid? Ik voel met je mee! Nu het bijna een maand later is na het plaatsen van dit bericht zul je vast wel weten of het goed nieuws was ja of nee. Ben heel benieuwd naar jouw reactie!Helaas zit ik in een traject (IUI) want ik probeer al 2jr zwanger te worden, zonder succes. Door een cyste is ronde 3 IUI niet doorgegaan (dus thuis zelf proberen). Netjes ovulatie gehad op dag 16 van cyclus. Op dag 19 van cyclus lijk ik wel ongesteld te zijn geworden, terwijl ik normaal een cyclus heb van 30 dgn! Dus 11dgn te vroeg bloedverlies. Aangezien ik 1 dag helderrood (en best veel) bloed verlies had, weet ik niet zo zeker wat dit betekent. Afgelopen weekend lichtroze bloedverlies gehad (alleen bij afvegen). Vandaag ook (niet altijd). Ik heb wel de menstruatie buikkrampjes. Maar het volgt totaal niet het normale patroon en heeft zich dus veels te vroeg aangekondigd.Ik mis trouwens de hormonale stemmingswisselingen, die ik normaal wel heb met menstruatie. Vaak kondigt mijn slechte humeur de menstruatie zelfs aan haha.Volgens het ziekenhuis ben ik ongesteld geworden. Maar ik heb normaal gesproken altijd een regelmatige cyclus! Ik vraag mij af of een innestelingsbloeding mogelijk is, of dat die cyste (die gelukkig inmiddels weg is, bevestigd door echo) toch roet in het eten heeft gegooid.Zwangerschapstest was vanochtend negatief (dag 22 van cyclus).
 
Terug
Bovenaan