10 december uitgerekend wie nog meer.?????????

Hoi meid,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! We hebben op dit forum een speciaal lijstje met uitgerekende datums voor decembermoeders, als je wil kun je jezelf er in zetten dan zie je ook precies hoever iedereen is . Ik ben net iets verder (3 dagen) dan jij!
Hoe voel je je?

liefs daantje

Hee Rielle,

ik ben ook 10 december uitgerekend. Ik ben al aardig in omvang gegroeid, qua kilo's valt het gelukkig mee. Hoe gaat het bij jou????

Groetjes Rebeca

Hi Rielle,

Ik was eerst 10 december uitgerekend, maar het is na de laatste echo 8 december geworden. We zijn dus net niet even ver. Maar goed, het komt toch vast niet op de uitgerekende datum; mijn zoontje was ook bijna een week te laat. Die kleintjes doen nou eenmaal precies waar ze zelf zin in hebben.

Groetjes,
Willemijn.

Ik ben op 4 dec uitgerekend, ietsje vroeger dus. Heb sinds mijn week vakantie echt wel een zwangere buik! maar kan al vanaf 9/10 weken niet meer in mijn broeken.. Morgen 18 weken! Ik vind die zwangere buik nu wel leuk worden, voel echt een beetje een trots gevoel! Koop wel veel kleren, beetje zonde maar wil er gewoon leuk uitzien, haha. Ik ben ik kilo's nog maar 2,5 kilo zwaarder, en jullie? Dit zegt allemaal niks over het eindresultaat straks, spannend dus...

Hoi Allemaal,

Ik ben de 7e uitgeteld, over 2 en een halve week de 20 weken echo en verwacht eigenlijk
dat ik eerder naar 1 december ga dan naar 10, maar het is maar een gevoel haha
Heb ook al flink geshopt al let ik wel op dat ik het eventueel na de zwangerschap ook nog zou kunnen dragen, zo heb ik een fantastisch mooi zwart rokje gekocht, wat eventueel als strapless jurkje zou kunnen dienen volgend jaar zomer (ligt eraan hoe snel de kilo's er af gaan haha) Nu 2 kilo aangekomen, maar wel een flinke buik al!
Kan niet wachten op de volgende echo, wat zit er in mijn buik, jongen? meisje?
Ik voel zelfs al beweging, echt heerlijk!

liefs Daantje

HEy HEy

Ik ben ook 10 december uitgeteld en kan je zeggen kanniet wachten om onze hummel in mijn armen te hebben ! HEERLIJK!   Ik ben nog steeds wel erg ziek smorgens overgeven duizelig hoofdpijn enz....maar onze hummel groeit als kool en dat is het belangrijkste toch?

nou succes allemaal en lezen het wel van elkaar

doei xxbloem
18w.

Terug
Bovenaan