10 febr. nod wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden wie heeft nog meer haar nod op 10 febr. het is onze eerste ronde maar lijkt me leuk om te weten wie nog meer op deze zo in spanning zit. En wie weet samen zwanger of samen door naar de volgende ronde.
groetjes nancy

groetjes nancy

Ik weet niet precies mijn NOD, ben net met de pil gestopt maar deze zal denk ik in de eerste week van februari zijn. Ook ronde 1, voor derde kindje

Hoi Nancy,

Ik ga nu ronde 2 in, ben in dec. gestopt met de pil. Ik weet niet precies hoe mijn cyclus loopt, maar heb mijn NOD rond 10 - 12 febr. (als hij hetzelfde is afgelopen maand).

Groetjes Monique

hoi linda wat leuk zitten we dus precies in hetzelfde schuitje wij gaan ook voor de derde en 1e ronde alleen had ik een spiraal (vast al ergens gelezen maarja)

groetjes nancy

Hoi Nancy, ik ga ook ronde twee in en als het net als vorige maand gaat heb ik mijn NOD ook rond de 10de.
Groetjes Rianne

Wel heel grappig dat wij (wendywendy - rianS en ikzelf) in de tweede ronde zitten en ongeveer rond dezelfde dag NOD hebben!

uiteraard allemaal succes,

Monique

Jah, dat vond ik al grappig toen jij de topic plaatste dat je over tijd was maar test negatief.... was precies hetgeen wat ik wilde plaatsen.

Terug
Bovenaan