<p>Hoi! Inmiddels zitten mijn man en ik 10 jaar in de medische molen voor ons 1e kindje. Na 7 miskramen komt er maar niks uit alle onderzoeken. MRI scan, kijkoperatie baarmoeder, NK cellen onderzoek, zelfs mijn eicellen zijn onderzocht en (gelukkig) kwam hier ook niks uit. Maar kwam er maar eens iets uit. Het is zo onverklaarbaar. Ik ben 2x natuurlijk zwanger geraakt, 3x van IUI en 2x van IVF. We hadden maar liefst 12 embryo's de 1e ronde. Maar helaas geen resultaat tot nu toe.</p><p>We zijn sinds dit jaar begonnen met ICSI bij Cuypers&Cuypers in Duitsland. Vorige week een terugplaatsing gehad. Ontzettend blij dat we bij deze kliniek in behandeling zijn. De mentale hulp is hier zoveel beter. Ze hebben ons in 1 gesprek al meer informatie en vertrouwen gegeven dan in al die 10 jaar in Nederland. Dit is zo belangrijk vind ik. Ik heb het gevoel mezelf nu een beetje te verliezen (depressief en gefrustreerd) al ben ik voor de buitenwereld de vrolijke meid </p><p>Ik lees veel verhalen op de topics maar ben benieuwd of er meer mensen zo lang in een traject zitten zonder kinderen.</p><p>Voor mij is dit het eerste topic en hoop dat dit mij mentaal een beetje steun kan bieden. </p><p>Lieve groet,</p><p>Catharina (37 jaar)</p>