10 kilo gegroeid in 20 weken

Hoi,

Ik ben in 20 weken alweer 10 kilo gegroeid, en ik baal daar vreselijk van, mijn eigen schuld, ik snoep teveel, maarja als ik dat niet doe voel ik me beroerd/misselijk.Ik kan er niet afblijven. Bij beide vorige zwangerschappen ben ik 25 kilo aangekomen, en dat is er met veel moeite afgegaan. Ik ga dinsdag naar een diëtiste, hopelijk heb ik daar wat aan, de "knop moet even om". Ik wil binnenkort weer zwemmen en als de sneeuw weg is wil ik 's avonds gaan wandelen, hopelijk helpt dat.

Zo, nu ben ik klaar met "zeuren". Fijn dat dat hier even kan. Het is natuurlijk allemaal voor een goed doel, wij krijgen ons 3e kleine mannetje ):-.

Groetjes

Nou ik vind niet dat je zeurt hoor, je weet waar het door komt en je gaat zwemmen en wandelen dusss.... heel veel succes en volhouden he!! groetjes terug en gefeliciteerd met jullie 3de zoon!

3 Jongens!!!!
Super gefelciteerd!

O, meid! Ik snap hoe jeje voelt hoor!
Is geen gezeur hoor ;-)

Ik ben bij mijn vorige zwangerschap ook 25 kilo aangekomen. Ik had zoveel trek in lekkers ik kon het niet tegenhouden! Bij deze zwangerschap heb ik alleen maar zin in fruit en yoghurt,... maar kom ook aan!! Voel me dik en opgeblazen :-(

Gr, Natas

hoi,
ik ga expres niet op die weegschaal staan.bij de 1ste stond ik elke week op.
maar doe het nu niet,alles wat snoep heet is lekker,snackbar.heb het nooit echt extreem gehad.
maar je heb ook dingen van weinig vet.snacker jack ofzo.
rijstewafel.of lus je dat niet???
ik geef daar helemaal niks om.
ik ben bij de 1stee 11 kilo aangekomen en ja bij de 2de maar 8 kilo.maar kwam mede door veel pijn van me bekken en zat middenin een verhuizing.
gelukkig heb je nu diëtiste ingeschakeld.er zijn zat optie´s hoor.succes

gr marjan

Ik had het bij de eerste ook, uiteindelijk 25/30 kilo aangekomen. Het was er gelukkig 6 maanden na de bevalling weer helemaal af.
Het grappige is wel dat ik deze zwangerschap meer eet en nu met 20,5 week pas 4,5 kilo ben aangekomen. Geen idee waar het aan ligt.

Ik zou me er niet teveel zorgen over maken. Het gaat goed met de baby, dat is toch het belangrijkste ;)

Liefs Jen

Hoi!

Ik ben bij de eerste 20 kilo aangekomen, en dat was voor mijn postuur errug veel! Pas na een jaar zat ik weer een beetje lekker in mijn vel...
Ik probeer nu ook echt op te letten op wat ik eet, al vind ik dat wel heeeeeel moeilijk! Helemaal zo na de feestdagen en mijn verjaardag wil ik liever niet op de weegschaal staan. Wat blijkt nu... Ben ik bijna 19 weken zwanger en praktisch niets aangekomen!!! Het schommelt nu om en nabij de 1 a 2 kilo erbij... Best netjes, toch?

Toch was het zo dat ik bij mijn oudste pas in de laatste 10 weken ECHT ging aankomen, dus ik blijf maar wel opletten... Ik wil me absoluut niet meer zo voelen als na mijn vorige bevalling....

Groetjes!

Hoi,

Ook ik was de eerste twee zwangerschappen 25 kilo aangekomen! Mijn dochtertje (nu bijn 11 mnd) gaf ik nog BV toen ik zwanger werd van de derde. Ik heb dan ook niet mogen lijnen. Ik woog nog 2 kilo meer dan voordat ik van haar zwanger was!

Ik heb mezelf nu plechtig beloofd dat ik deze zw niet weer zoveel aankom! Ik heb genoeg reserves die de baby kan nemen als dat nodig is!

Ben nu 17 weken en 4,5 kilo zwaarder

Terug
Bovenaan