10 maand en geen flesvoeding meer

hallo mijn dochter is nu 10,5 maand en weigert de flesvoeding. ze kreeg 3 flessen per dag. en eet inmiddels brood, fruit, en warme maaltijd en yoghurt. ze lijkt de intresse voor de fles kwijt te zijn. het CB geeft aan stop er maar mee, en geef maar karnemelk(vind ze nl erg lekker) en vitamine D als aanvulling. normaal gesproken stop je pas met die flesvoeding bij 1 jaar dus ze is nog jong maar erg besloten, wie heeft hier ervaring mee, of tips??????? word er nl erg onzeker van of ze nu voldoende voeding krijgt.
groetjes
 
Hier precies hetzelde hoor! Twan is nu ook zo oud en zodra hij poedermelk krijgt houdt ie z'n mond stijf dicht.
Nu geven we hem s'ochtends pap die je met poedermelk kunt mengen en s 'middags een fles warme melk ( hier zijn ze op de creche mee begonnen) en dit gaat goed zo. Idd de Vit D er wel ergens doorheen mixen. Verder krijgt hij altijd als toetjes yoghurt of vla, dus melkproducten genoeg.
Ik denk dat ze het gewoon niet meer nodig hebben, ze geven het zelf wel aan. Als er verder gevarieerd gegeten wordt lijkt het mij geen probleem.
Oja, ik doe soms ook nog wel eens een schep poedermelk door bv het fruithapje, misschien een idee?

Groetjes Kimm
 
Terug
Bovenaan