10 maanden en keihard gillen

<p>Hoi mama’s! onze dochter van bijna 10 maanden gilt de hele dag door. Niet huilen of overstuur, maar heel hard haar stem opzetten. Zo hard dat je er een piep van in je oor krijgt! Ze brabbelt verder ook lekker en zit super goed in haar velletje. Is dit dan alleen een stemoefening? Fase? iemand hier ervaring mee? Ben wel benieuwd of er meer gillers zijn??</p>

Hahahah ja helaas hoort dat erbij. Mijn dochtertje deed dat ook rond die leeftijd. Ineens was het ook weer over en nu doet ze het soms weer. Ze is nu 13.5 maand. 
Als we thuis zijn ga ik soms ook wel met haar mee gillen. Dan is het na een paar keer gillen meestal wel over. Of als ze zo aan het gillen was dan met haar gaan stoeien. Dan hield het ook snel op. 

Haha herkenbaar! Mijn dochter doet het ook. Thuis of in de supermarkt. Heel hard roept ze dan aaaaaa! Zo grappig maar soms word ik wel raar aangekeken ?

hoi
Het word vanzelf wel minder het zijn en blijven meiden die gillen vaak meer als jongens zou er wel zo min mogelijk op reageren dan gaat ze het niet mee om aandacht vragen 

Oh ja mijn dochter van nu 9 maanden heeft eens in de zoveel tijd ook weer het gillen ontdekt. Soms als ik thuis kom van werk hoor ik haar op de oprit al :p dan zit ze lekker te spelen in haar stoel terwijl mijn man staat te koken. En wat kan ze ook hoog gillen! 

Haha ja herkenbaar! Mn dochtertje nu ook 10 maanden en dan gaan we boodschappen doen wat ze heel erg leuk vind als ze in het winkelwagentje zit en dat zit ze een partij te schreeuwen en mensen zitten dan echt te kijken.. ik moet echt hard om haar lachen want ze doet het echt van plezier en samen lopen we dan met lol door de supermarkt heen. Met spelen doet ze het ook vaak, ook brabbelt/klets ze veel, ze is eigenlijk nooit stil, heeft ze vast van der moeder haha

Bedankt voor alle reacties!!! Toch wel fijn om te lezen dat het herkenbaar is voor anderen. Ik heb hsp en adhd dus voor mij is het soms lastig om er om te lachen. Maar ik ga het proberen! Bedankt lieve mama’s ??‍♀️

Terug
Bovenaan