10 maanden en nog niet doorslapen!

<p>Hallo mede moeders, </p><p>Ik heb een dochtertje van 10 maanden die ik nog steeds borstvoeding geef, nu slaapt zij nog steeds niet door en heeft ze dit helaas ook nog nooit gedaan het is een tijd goed gegaan dat ze maar 1 keer op een nacht kwam maar nu al een tijdje weer om de 2/3 uur! Aan de borstvoeding ligt het niet ik heb een aantal een keren een lactatie kundige mee laten kijken. Ik ben alleenstaand en alhoewel ik het gewend ben zou het toch fijn zijn een keer een hele nacht door te slapen! Ik heb al 2 oudere kinderen die vrij snel wel doorslippen dus dit is ook nieuw voor mij... </p><p>Zijn er moeders waarvan hun kindje ook nog niet doorslaapt ? </p><p> </p>

Allereerst: pittig dat je er alleen voor staat. 
Dan: je bent niet de enige! Dochter van 13.5 maanden hier, slaapt nooit een nacht door. Ze krijgt nog pepti (aangepaste voeding ivm koemelk allergie) en komt elke nacht minstens 1x. En dat is pas sinds kort, de maanden ervoor was dat veel meer. En ik zie haar voorlopig ook niet doorslapen..
je bent niet de enige :) sterkte!! 

Hoi! 
Mijn eerste sliep de eerste nacht zelfs door? kreeg de volgende ochtend meteen op m'n donder van de kraamzorg, voortaan een wekkertje voor hem zetten. Na 3 maanden nooit meer gehoord. 
Mijn dochter is nu ook een ander verhaal, bijna 12m maar meestal komt ze nog 2x per nacht. Ik geef flesvoeding. En geef haar vaak nog een klein flesje dan. M'n man werkt 6 dagen in de week en meestal nachtdienst, dus heb de zorg voor de kinderen ook zo goed als alleen. Erg pittig indd. 
Laten we hopen dat ze snel wel wat vaker gaan doorslapen! Maar heel normaal voor deze leeftijd hoor. ?
Succes ❤️

Hoi! 
Mijn eerste sliep de eerste nacht zelfs door? kreeg de volgende ochtend meteen op m'n donder van de kraamzorg, voortaan een wekkertje voor hem zetten. Na 3 maanden nooit meer gehoord. 
Mijn dochter is nu ook een ander verhaal, bijna 12m maar meestal komt ze nog 2x per nacht. Ik geef flesvoeding. En geef haar vaak nog een klein flesje dan. M'n man werkt 6 dagen in de week en meestal nachtdienst, dus heb de zorg voor de kinderen ook zo goed als alleen. Erg pittig indd. 
Laten we hopen dat ze snel wel wat vaker gaan doorslapen! Maar heel normaal voor deze leeftijd hoor. ?
Succes ❤️

Fijn ofja fijn, meer een geruststelling dat mijn dochter niet de enige is! Het is erg pittig maar ik hou maar in mijn gedachten ooit zal ze doorslapen... 

Terug
Bovenaan