10 maanden en nu al zo uitgekookt!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Jaja af en toe lig ik echt in een deuk om ons meisje terwijl je dan eigenlijk moet opvoeden haha.

Zo heeft ze nu dus door dat wij van een vork eten. We gaven haar nog eten met een lepel, maar ze weigert hoor als je geen eten met vork geeft. Dan slaat ze naar de lepel met gevolg dat alles onder zit.

Als je iets anders eet dan zij dan weigert ze ook te eten. En als ze niet meer hoeft, pakt ze de vork af en gooit het eten door de lucht als je niet snel genoeg reageert.
Of ze spuugt het uit en smeert het in haar haar!!

Ook als ze iets doet wat niet mag, en je zegt NEE dan gaat ze grijnzen naar je en op die manier leidt ze je af om dan toch met haar vingertje dat te doen wat niet mocht.

En spullen verstoppen kan ze als de beste! Zo ben ik dus al een tijdje een speelgoed van haar kwijt en ik kan het nergens vinden hihi.

Ach ik kan wel door blijven gaan. Wat voor streken hebben jullie kleine?

Liefs Reneke

Hoi Reneke,

Het eerste wat in me opkomt is tja waar moet ik beginnen. Onze meid is inmiddels al 11 maanden (wat gaat de tijd toch snel) en is een echt duiveltje.
Ze kan lopen en doet dus ook niks anders meer.
Wat ze het allerleukste vindt is om je te helpen met het uitruimen  van de afwasmachine. Ze haalt dan alvast alle bestek eruit zodat wij dat niet meer hoeven te doen. Ze heeft daarbij dan ook nog de grootste lol.
We hebben in de keuken een oudpapiermand staan die ze wel minstens 3 keer op een dag helemaal uitruimt om er uiteindelijk met het mandje vandoor te gaan. De hele keuken ligt dan vol papier en daar gaat ze dan heerlijk doorheen kruipen of lopen.
Ze heeft ook zo'n super ondeugende blik zodat je bij voorbaat al weet dat   ze iets uit gaat vreten.

Ik kan nog wel veel meer opschrijven. Maar ik vind het ook wel leuk dat ze zo ondeugend is. En ja consequent blijven is op zo'n moment soms moeilijk maar wel heel erg belangrijk. 's Avonds liggen we vaak nog in een deuk om wat ze allemaal uitvreet.

Groetjes Anne

Hoi,

Nou die van jullie kunnen er ook wat van!!
Ik heb ook zo'n ondeugd, hij weet ook precies wat hij niet mag, tegenwoordig kijkt hij dan eerst of ik het zie, dan begint hij al nee te schudden, om het vervolgens wel te doen uiteraard,,haha
Ook met eten, als ik het brood in zijn mond stop haalt hij het er doodleuk uit om het zelf in zijn mond te stoppen!
Of hij laat het uit zijn mond op de grond vallen en kijkt me dan aan zo van kijk wat mijn brood kan!
De vaatwasser is hier trouwens ook heel populair, maar dat vind ik toch echt niet goed, ben een beetje bang dat hij een keer sneller bij de messen is dan ik of dat  de deur afbreekt.
Eigenlijk vind ik het op dit moment nog veel te grappig, op de meeste momenten dan, dus ik laat hem nog maar, de drang om het toch te doen is nog veel te groot, ik zeg wel elke keer dat het niet mag maar verder doe ik niks aan, dat komt wel als hij iets groter is!! haha

Gr MJ

hahahahaha oh wat heerlijk, om jullie verhalen te lezen!

lekker he, als ze zo ondeugend zijn hihihi

nathalia kan er ook wat van hoor.

de tv aan en uit zetten, is hier polulair.

ze weet dat ze niet aan de tv mag zitten. heel stiekum kruipt ze er dan naar toe ( en denkt dat ik het niet in de gaten heb hihihi), gaat staan, kijkt achterover van ziet mama mij? nee mama kijkt niet. hup tv aan (en als hij al aan staat, gaat hij uit)

en als je nee zegt, wijst ze met haar vingertje in de lucht zo van: past er op hoor! hahahaha

(heb ik 1 keer gedaan en sindsdien doet zij het maar even na)

of alle luiers uit de commode halen. schijnt ze ook erg veel lol in te hebben.

hahaha nou, ik kan zo nog wel een uur doorgaan.

vind het soms wel moeilijk, om nee te zeggen. vaak lig ik zelf helemaal in een deuk.

maar ja, dat moet ik dan natuurlijk niet laten merken.

en als ik dan goed nee zeg, lacht ze me gewoon vierkant uit. ja, en ook dan moet je proberen je lach weer in te houden hahahaha

liefs, do

Hoi,

Ons zoontje kan er ook wat van, vandaag 'boos' op hem geweest, maar wat moest ik eigenlijk lachen. Ik was het bad aan het vol laten lopen en toen ik de keuken weer in kwam was het 1 grote chaos en meneer zat breed uit telachen! Wat had ie nou gedaan?

Hij was vd kamer naar de keuken getijgerd, was gaan zitten (ontdekking van gister, ja ja!) voor de waterbak vd honden en toen...heel hard slaan!!! De sputters zaten tot het plafond, wat een bende de woefjes kwamen kijken en stonden erbij te kwispelen.

Wat een boef!!! Daarna samen heerlijk gebadderd, kon hij weer even op temperatuur komen, want wat was ie koud. De box was even de kamer uit voor de verjaardagsdrukte van zondag, maar vanmiddag gaat ie er weer in.

Groetjes Lientje

Terug
Bovenaan