Hallo allemaal,
Nou de titel zegt het al... I need help?.
Mijn kleine man van 10 maanden slaapt zo super slecht. Komt dit door de sprong of waar moet ik aan denken en wat kan ik doen? Het gaat als volgt:
Hij kan nog niet zelfstandig in slaap vallen. Ook hier ben ik nieuwsgierig naar, nog meer kindertjes van deze leeftijd die in slaap gewiegd moeten worden of enkel alleen in slaap vallen aan de borst?
Middagdutje gaan wel redelijk trouwens.
Onze nacht zag er zo uit:
20:00/20:30 slapen
21:45 wakker, aanleggen en weer verder slapen
01:00 zelfde verhaal
03:00 zelfde verhaal
06:00 zelfde verhaal
07:00 wakker, uit bed.
Ik ben gesloopt, en dit is echt zacht uitgedrukt. Ik kan wel janken! Zodra hij snachts wakker wordt MOET hij ook echt aangelegd worden want anders huilt hij... Niks anders helpt. Hij ligt alleen maar te woelen en de draaien en de jengelen...
Maakt iemand hetzelfde mee? Heeft iemand tips voor me?
Liefs
Nou de titel zegt het al... I need help?.
Mijn kleine man van 10 maanden slaapt zo super slecht. Komt dit door de sprong of waar moet ik aan denken en wat kan ik doen? Het gaat als volgt:
Hij kan nog niet zelfstandig in slaap vallen. Ook hier ben ik nieuwsgierig naar, nog meer kindertjes van deze leeftijd die in slaap gewiegd moeten worden of enkel alleen in slaap vallen aan de borst?
Middagdutje gaan wel redelijk trouwens.
Onze nacht zag er zo uit:
20:00/20:30 slapen
21:45 wakker, aanleggen en weer verder slapen
01:00 zelfde verhaal
03:00 zelfde verhaal
06:00 zelfde verhaal
07:00 wakker, uit bed.
Ik ben gesloopt, en dit is echt zacht uitgedrukt. Ik kan wel janken! Zodra hij snachts wakker wordt MOET hij ook echt aangelegd worden want anders huilt hij... Niks anders helpt. Hij ligt alleen maar te woelen en de draaien en de jengelen...
Maakt iemand hetzelfde mee? Heeft iemand tips voor me?
Liefs