10 maanden maar 12 maanden potjes.................

Hoi
Kas  is 10 maanden en eet eigenlijk vanaf het begin al met ons mee, en hij krijgt af en toe een potje voor het gemak.
Nu at hij ook al eerder de 8 maanden potjes voordat jij 8 maanden was omdat de 6 maanden potjes vloeibaar zijn en hij gewoon geprakt eten krijgt.
Kan hij nu hij 10 maanden is 12 maanden potjes eten? Er zit dan wel meer in een potje maar dat eet hij wel op. De 8 maaden potjes is nl hap slik weg en hij hoeft dan zowat niet eens te kauwen.
Volgens mij maakt het qua stukjes en zout en zo niet zoveel uit toch?

Groetjes Judith

Hoi

Ja ik heb tot deze week Julia altijd potjes gegeven, maar ze heeft er niet
meer genoeg aan.Dus ik geef haar nu home made.Ze moet er wel erg aan
wennen hoor, die smaak is denk ik toch heel anders.Maar of  je dan al de 12  
mnd potjes kan geven weet ik echt niet.Ik geef wel de fruit potjes van 12 mnd.
Weet ook niet of dat al mag maar Julia reageert er gewoon goed op...
Succes ermee, en anders stel je je vraag aan Mieke!O ik zie dat je dat al
hebt gedaan...

xxx

Volgens mij maakt het allemaal niet zo veel uit. Gewoon niet te veel koolsoorten en  nitraatgroenten. Maar ze eten toch niet iedere dag hetzelfde.

Naar mijn idee wordt 't te veel opgeblazen en moet je gewoon doen waar jij en je kind zich goed bij voelen. Als hij het lekker vindt, nou lekker oppeuzelen toch?

Die van mij is een echt vreetzak!  Hij eet alles wat los en vast zit, maakt echt niet uit of het fijngeprakt is of grove stukjes, alles gaat naar binnen! hihi

Zo'n 12 mnd potje is misschien iets zouter en grover qua structuur, maar als hij met de pot mee-eet dan zit er ook zout doorheen en is het ook niet helemaal fijngeprakt toch?

Eet smakelijk zou ik zeggen!

Hoi,

Ik geef Heather bijna altijd zelfgemaakt eten, en volgens mij is dat ook meer dan die potjes van 8 maanden. Misschien niet kwa grammen, maar als je leest hoeveel water er in die potjes zit... Dus ik zou zeggen als jouw gevoel zegt dat je over kan stappen, gewoon doen! Het ene kind is nou eenmaal sneller aan ander voedsel toe dan het andere.

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan