10 mei echo

Hey meiden,

Heb de verloskundige toch maar gebeld en 10 mei kunnen we terecht voor een echo! Nog steeds wel heel onwerkelijk!! Volgens mij is de zwangerschap ook nog pril, maar weert het gewoon niet zeker.

Heb net mijn beste vriendin gezien en ik kon het niet voor me houden. Ze was echt heel erg blij voor me, dus dat was wel heel erg fijn!

Ben best bang voor de reacties dadelijk, maar goed, eerst even afwachten wat de echo laat zien, spannend dus.

xxx

Hey meid,

Wat spannend zeg!
Zullen 10 lange dagen worden denk ik?

Fijn dat je beste vriendin zo blij was voor je, maar kan toch ook niet anders? Weer een wondertje erbij!

Kan me voorstellen dat je je druk maakt over reactie maar aan de andere kant.. het is en blijft het mooiste wonder van de wereld dus wat kan jou het schelen wat andere mensen denken?

Heel veel succes de 10e en ik hoop dat alles goed is!

X

Wat fijn dat je al zo snel voor een echo mag!
Maar ook wel spannend.
Kan me nog goed herrinneren hoe ik me voor mijn eerste echo voelde!

Wat fijn dat je beste vriendin zo positief reageerde!
En als mensen niet positief reageren niets van aan trekken hoor (weet het het is makkelijker gezegd dan gedaan).
Zolang jullie er maar blij mee zijn!!!

Liefs Daan

Hey meis,

Fijn dat je zo snel al mag komen!!

Er zijn altijd mensen die het leuk voor je vinden en die het niet leuk vinden of vervelend kunnen reageren.. het belangrijkste is dat jullie er blij mee zijn!!! Geniet ervan!

Dikke kus

Heey!

Als eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik snap dat t nog wat onwerkelijk is en het nog een plekje moet krijgen...maar toch ook super geweldig, een wonder erbij!!!
Mijn zus en ik schelen 13 maanden en zijn al 35 jaar onafscheidelijk!! Juist door het kleine leeftijdsverschil hebben we veel gemeen met elkaar. Het heeft dus ook zeker voordelen...
Spannend 10 mei....en ook super leuk!
Ben ook wel een klein beetje jaloers...ik zal nooit meer zwanger zijn...Dus geniet er gewoon lekker van, wat anderen ook zeggen!!

Liefs Brigitte

Hoi,

Wat fijn dat jullie zo snel duidelijkheid gaan krijgen. En wat een fijne reactie van je vriendin. Zo zie je maar, daar zijn vrienden voor :)

Trek je zo min mogelijk iets van andere mensen aan. Van de mensen in mijn omgeving die allemaal binnen een jaar weer zwanger waren (en dat zijn er best veel) zijn de meeste daar heel gelukkig mee en zie je zo een leuke band ontstaan tussen de kindjes.

Dank je wel voor jullie lieve reacties! Het begint allemaal een beetje te landen,hi hi. Heb de logeerkamer in gedachte al omgetoverd tot tweede babykamer... Het grappige is, dat nu langzaam de 'angst' komt van zal het wel goed gaan en zien we dadelijk een mooi hartje... Hoe snel je je eigenlijk weer in kunt stellen op een nieuwe situatie!!
Ik denk maar, dat we heeeeel blij mogen zijn dat het ons weer gegund is. Zeker zo snel. Genoeg mensen om mij heen waarbij het niet lukt. Best pittig om dan dadelijk te vertellen dat je weer zwanger bent.

Liefs

Terug
Bovenaan