10 mei NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Nog twee dagen en dan weten we weer wat meer..... Het begint nu echt te zenuwen in mijn lijf. Ik ben afgelopen maandag naar de gyn geweest, omdat het zwager worden zolang duurt, maar stiekem hoop ik dat ik voor niks ben geweest.

Voel me verder niet echt vreemd, wel wat lichte buikpijn, koud, en iets gevoelige borsten Maar goed, dat kan net zo goed aan mijn aankomende ongi liggen.

We wachten maar geduldig af. Mijn cyclus is altijd op de dag af precies, dus als ik donderdagavond nog niet ongi ben ga ik vrijdag testen. AAAHH, weer veel te voorbarig. Ik wacht eerst maar eens even....

Liefs,

Ginger

hallo,

Mijn NOD is vandaag maar ben nog niet ongesteld??!!!

Afgelopen nacht was ik heel erg misselijk en vorig weekend had ik dit ook. Dus ik hoop dat het waar is dat ik zwanger ben.

Als ik morgen avond nog niet ongesteld ben dan ga ik een test doen......

Laat je even weten hoe het met jou is afgelopen???

Groetjes Ria

Hoi Ria!

Spannend zeg! Ik zal heeeeeeel hard voor je duimen!
Wanneer je duidelijkheid hebt. laat je het snel weten, toch?
Ik lees morgen wel even of er nieuws is. Wanneer er bij mij iets bekend is. laat ik het je weten.......ik duim ook voor mezelf...haha!

Liefs en een dikke knuffel

Ginger
ronde 13

spannend hoor
mijn nod is vandaag en ook   ik heb (gelukkig)nog niks ben nu in ronde 6 dus het zou leuk zijn maar ik wacht nog tot zondag af met testen (moederdag)zou toch wel super voor ons allemaal zijn he
succes ik duim voor ons 3 kus

hallo,

Helaas ben net ongesteld geworden.

Dus op naar de volgende ronde.

Groetjes Ria

Jammer meid....
Op naar de volgende ronde!
We blijven gewoon flink duimen, het zal best een keer lukken.

Liefs,

Ginger

hoi ginger

mijn NOD is ook vandaag (10 mei)als ik uitrekenen op een cyclus van 30 dagen, want vorige maand was mijn cyclus plots 2 dagen langer dan normaal. Als ik  op 28 dagen neem dan zou ik al 2 dagen overtijd zijn maar daar ga ik niet van uit. Ik heb van gisteren een test in huis gehaald, maar weet niet goed wanneer ik zal testen. Ik denk dan toch morgen want moet dit weekend werken en anders weet ik dat ik me iets rustiger moet houden.
Wij gaan voor ons tweede kindje en zitten nu in ronde 2. Mijn eerste is nu 8 maand, wehebben bewust gekozen om ze snel na elkaar te laten komen, dus ik hoop dat het raak is.

Hoeveelste kindje bij jou? Hoeveelste rond?

groetjes elkie

Hoi Elkie,

Voor mij is het mijn 13e ronde voor een tweede kindje.
Onze zoon is nu 20 maanden. Ook wij waren extra vroeg begonnen omdat de eerste zolang op zich liet wachten. Ondertussen loop ik bij de gyn. Mijn man heeft vanmorgen zijn zwemmertjes weggebracht.

Hier nog niets te zien (zie andere topic), maar voel me wel ongi.

Succes ermee en laat je wat weten?

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan