10 nov NOD

A

Anoniem

Guest
hallo,
nou ik moet 10 nov ongi worden maar ik hoop van nie! wie is er nog   meer rond deze tijd???kunnen we samen hopen...
groetjes kat

Hoi Kat,
Ook ik heb mijn NOD 10 november, nog een weekje wachten dus. Spannend he.
Liefs Rene

hallo

ik heb mijn nod op 9 november echt spannend allemaal he dit is voor mij de eerste ronden, maar hoe houden jullie het uit zolang wachten, ik kan echt niet wachten heb vandaag en test gedaan echt stom he want je weet van te voren dat er niks uitkomt maar ja ik dacht laat ik het eens proberen. Dit is mijn tweede zwanger schap ik heb begin dit jaar een miskraam gehad en een mola zwangerschap.

nou veel succes he allemaal en nu maar duimen.

groetjes melanie

hoi,
mijn nod is 11 november,weer een spannende week voor de boeg
zal het nu of niet en moeten we weer een mnd.wachten.Oh ik hoop het zo,anders gaan we naar ronde 11.Mag nu toch wel es een keer raak zijn,je zou er bijna genoeg van krijgen.Maar ja we blijven maar weer positief,eerst deze week maar in spanning zitten en de dagen aftellen.Meiden suc6 allemaal met wachten en weet ik wat nog meer,en hopen op een positieve uitslag.Ik wacht met jullie mee.
Groetjes gea

sorry,kan niet meer tellen het moet ronde 12 zijn! en niet ronde 11 zoals in bovenstaand bericht staat.

Hallo allemaal,
Ik moet normaalgezien de 14de pas ongesteld worden, ik heb deze maand alleen vanalles gevoeld wat een eisprong ZOU KUNNEN zijn en precies een week later iets wat  MISSCHIEN een innesteling zou kunnen zijn, alleen ben ik bang dat ik me vanalles verbeeld en dat hetgene dat ik allemaal gevoeld heb misschien heel iets anders was (bijv buikpijn omdat ik wat teveel chocolade had gegeten ofzo).  Maar als ik moet afgaan op wat ik gevoeld heb zou ik ook woensdag de 9de ongesteld moeten worden in plaats van de 14de. Nog maar een week dus. Ben aan het duimen voor ons allemaal!!! Spannend he! We gaan volgende week donderdagavond naar mijn ouders op bezoek, mijn moeder is dan net jarig geweest. Als ik dan niet ongesteld ben geweest kan ik evt vrijdag ochtend een test doen, leuk verjaardags cadeautje hahaha (al is het dan wel héél pril). M'n moeder weet tot nu toe nog niks van ons stoppen met de pil, maar als ik dan echt zwanger zou zijn dan denk ik niet dat ik het nog kan en wil geheimhouden voor haar.
Groetjes, Esther.

PS wees niet te zenuwachtig en gespannen allemaal! (zal moeilijk zijn)

Hoi hoi

Ik ben er even tussenuit geweest ivm de besnijdenis van mijn man. Ik denk dan ook dat we weinig tot geen kans hebben deze maand. Maar goed, mijn nod is ehhh even denken...... het is vandaag de 4e toch? Dan is mijn nod ook de 10e ongeveer. Ik zal het wel merken denk ik.

Meiden succes allemaal!
Liefs Annet

Hallo....

Mijn NOD is maandag 7 november !!! spannend!!

Succes voor alle meiden die rond deze tijd hun NOD hebben.

Ik zal voor jullie duimen!

Groetjes Peggy

Terug
Bovenaan