Hallo allemaal,
Ik moet normaalgezien de 14de pas ongesteld worden, ik heb deze maand alleen vanalles gevoeld wat een eisprong ZOU KUNNEN zijn en precies een week later iets wat MISSCHIEN een innesteling zou kunnen zijn, alleen ben ik bang dat ik me vanalles verbeeld en dat hetgene dat ik allemaal gevoeld heb misschien heel iets anders was (bijv buikpijn omdat ik wat teveel chocolade had gegeten ofzo). Maar als ik moet afgaan op wat ik gevoeld heb zou ik ook woensdag de 9de ongesteld moeten worden in plaats van de 14de. Nog maar een week dus. Ben aan het duimen voor ons allemaal!!! Spannend he! We gaan volgende week donderdagavond naar mijn ouders op bezoek, mijn moeder is dan net jarig geweest. Als ik dan niet ongesteld ben geweest kan ik evt vrijdag ochtend een test doen, leuk verjaardags cadeautje hahaha (al is het dan wel héél pril). M'n moeder weet tot nu toe nog niks van ons stoppen met de pil, maar als ik dan echt zwanger zou zijn dan denk ik niet dat ik het nog kan en wil geheimhouden voor haar.
Groetjes, Esther.
PS wees niet te zenuwachtig en gespannen allemaal! (zal moeilijk zijn)