10 Redenen om uit te zien naar je bevalling

Hi,

Eerst even voorstellen, ik ben Susanne, 25 jaar en zwanger van mijn eerste Ik ben inmiddels bijna uitgerekend, we verwachten de baby rond 1 April, het kan dus ook nog in Maart komen, maar zo voelt het op dit moment nog niet ;)

Inmiddels heb ik al heel veel zitten lezen op de verschillende fora?forums? en al heel veel verhalen gezien over spannende bevallingen.

We weten allemaal, bevallen doet pijn, en de baby moet er toch uit. dus zien de meesten van ons denk ik niet uit naar de bevalling an sich, maar waarschijnlijk wel naar de tijd daarna.

Daarom dacht ik, misschien leuk om alle redenen om uit te zien naar je bevalling eens op een rijtje te zetten, als positieve noot. Want ook dat zal voor iedereen anders zijn.

Ik zie uit naar de bevalling omdat;

• Ik mijn kindje vast kan houden maar mijn partner ook.
• We weer kunnen knuffelen zonder buik in de weg.
• Ik weer op mijn buik kan liggen
• Ik kan opstaan zonder te overbalancen
• Ik straks geen last meer heb van mijn liezen/banden.
• Ik weer normale porties voedsel kan binnenhouden.
• Ik weer kan genieten van een bloederige biefstuk, rosbief en filet american.
• Ik straks weer normale kleren aan kan.
• Ik straks minder vocht vasthoud.
• Ik normaal kan bukken en tillen.
• Ik straks weer meer energie heb.

Waar zien jullie naar uit?

waar ik ook ontzettend naar uitkijk is de lente/zomer in gaan met mijn zoontje.. lekker naar het park wandelen met mooie zomer jurkjes :) waar ook echt een taille in zit..

Net als Mia...echt naar alles wat al beschreven is.
En;
- in de tuin kunnen werken terwijl de baby lekker in de wagen ligt.
- de bon vd sauna eindelijk kunnen gebruiken.
- de bonnen van restaurants gebruiken. ( doen we nu niet omdat ik wil wachten tot ik alles weer normaal kan eten).

Maar vooral;
Het moment waarop mijn man en mijn dochter ons meisje kunnen zien!

- Weer een lekker wijntje drinken!
- Geen maagzuur meer!
- Bevallen doet pijn, maar het is ook een vreugde: nog even en je kleintje kan het levenslicht aanschouwen.
- Geen harde buiken meer!
- Geen stressincontinentie meer
- Geen pijnlijke ribbenkast meer
- Normaal je benen en je bikinilijn kunnen scheren
- Conditie weer op kunnen bouwen, ben nu al buiten adem als ik snel naar de zolder toe moet.

Zo een hele waslijst voordelen, maar ik ben het zwanger zijn nog niet zat hoor, van mij mag het zeker nog tot minstens de 41e week blijven zitten. het wordt waarschijnlijk een kleintje en een paar dagen extra in mama groeien is dan alleen maar goed. Ik moet nog 5 weken, jullie waarsch iets korter!

Terug
Bovenaan