10 weken bloedverlies na plaatsen mirena

<p>Hoi, </p><p>Ik heb een vraag, ik heb 10 weken geleden een mirena spiraal laten plaatsen en bloed sindsdien aan èèn stuk door. Om de twee weken een paar dagen heel erg en daarna blijf ik flink vloeien of verlies ik veel oud bloed. Ik heb het spiraaltje 3 maanden na de keizersnede laten plaatsen. Weet niet of dat nog wat uitmaakt.</p><p>Ik ben hartstikke moe en heb veel hoofdpijn en heb nu al 3 x een schimmelinfectie gehad. Wordt er gek en moedeloos van. Andere voorbehoedsmiddelen zoals condooms zijn geen optie. (Allergisch). Ook niet heel bevorderlijk voor ons seksleven, wat nu dus echt een issue begint te worden. Ben er verdrietig van. </p><p>(Voor alle duidelijkheid, ik ben zielsgelukkig met mn meisje van alweer 5 maanden:)). </p><p>Iemand ervaringen of tips?</p><p>Lieve groet, susanne</p>
 
Hoi Susanne, 
Ik ben blij om dit te lezen, hoe rot het ook is! Hier het zelfde en ben momenteel in staat om mijn spiraal er uit te laten halen. Ik heb zelf de Kyleena met 1 hormoon maar ik ben telkens 3 weken ongesteld. Ook paar dagen heftig en dan blijf ik vloeien. De buikkrampen zijn ook vrij heftig en ik verlies dan helder bloed. Ik weet ook niet goed wat ik nu moet doen en er is niemand die mij echt van een antwoord kan voorzien.  De een zegt geef het nog tot 6 maanden de ander zegt met 3 maanden is dit niet normaal. 
Mijn humeur is ook niet heel best! De pil is geen optie omdat ik daar ook depri van werd. Deze spiraal was dan een optie omdat het een hormoon minder heeft maar nu blijkt dat dit ook geen optie is. 
Ik ben ook inmiddels alweer 6 maanden gelukkig met ons zoontje!
 
Ik ben ook vrij lang blijven bloeden na het plaatsen van de spiraal. Niet heel heftig, maar vrij veel rode/bruine afscheiding. Na een maand of 3 heb ik de VK eens gebeld en die zei dat dit tot 6 maanden na het plaatsen geen probleem was en vrij normaal. Ik voelde me verder wel normaal.
IInmiddels is zoonlief 10 maanden en is het gestopt hoor (ik weet niet meer wanneer precies). Ik heb nu gewoon mijn oude cyclus meer. Ik heb wel het menstruatie gevoel, maar vloei amper. Soms denk ik: waarom heb ik opeens zo'n ontzettende zin in chocolade? Oh ja, ik ben ongesteld zonder bloed :') 
 
Terug
Bovenaan