10 weken echo

A

Anoniem

Guest
hoi,

ik moet morgen voor et eerst naar de verloskundige en daar krijg ik gelijk een echo.
Nou ben ik heel benieuwd hoe dat gaat, kan iemand me daar wat meer over vertellen?

Hoi Jeltje,

de eerste keer bij de vk is eigenlijk meer een soor van intake gesprek, ze wil weten hoe het met jouw medisch verleden is en met die van de vader van het kind.
Als je een echo krijgt dan is het een twijfelgeval of die in- of uitwendig wordt gedaan, ligt eraan of ze het goed kunnen zien. Je krijgt dan een langwerpig ding ingebracht met een condoom eromheen en wat glijmiddel( als het inwendig wordt gedaan), en dan kunnen ze zo zien hoe groot je kindje is en hoe ver je precies bent. Mocht het uitwendig zijn, dan krijg je gel op je buik (KOUD!!!) en kijken ze zo met het echoapparaat naar binnen.
Hoe dan ook... veel plezier!

Groetjes Sharon.
21+4

dankjewel, weet nu een beetje wat ik kan verwachten. Maar ik vraag daar nog wel even wat voor echo het word omdat ik ook 2 kinderen mee heb, mijn vriend heeft al 2 dochters.

et was echt geweldig!! ik blijk al 2 weken verder te zijn dan ik dacht! dus lukte prima met een normale echo.

nou meis das toch geweldig, en hoever ben je ?

ik ben zelf ( vandaag gehoort) 7 weken en 2 dagen dus

veel s6 verders

greetz suzette

Terug
Bovenaan