10 weken en 4 dagen zwanger zie niks voel niks behalve....

Misselijkheid, krampjes en trekjes in de buik

Verder zie ik helemaal niks van de zwangerschap. Dit weekend was ik met mijn man naar een grote babyzaak om te kijken voor een bedje kast en commode kinderwagen etc. zie ik daar allemaal vrouween met dikke buiken...kom ikke aangekakt met mijn platte buik...ik viel echt een beetje uit de toon hoor haha!

Verschilt dat nou per vrouw, hoe snel je een buik krijgt etc?...het enige wat bij mij groeit zijn mijn borsten ...en die waren al niet klein...pfffff

Hoe gaat het allemaal met jullie?

Liefs Aicha.

hoi hoi

ik zou ook graag gehad hebben dat ze het op dat moment al bij mij konden zien. maar dat groeit echt 1 of 2 weken later pas dan die beruchte 10 weken zeg maar.

Maar maak maar eens een foto van je nu en dan over een maand ofzo.
je gaat echt een verschil zien. ik dacht namelijk ook van go ik ben al stevig van me zelf dus niemand zal zien dat ik zwanger ben. nou forget it. dus wel he.

En het kan echt wel een verschil uitmaken tussen de eerste paar maanden. want ik heb nu toch echt al wel een behoorlijke toeter zeg maar.

ik heb op onze fam site ook een dagboek staan waar ik dus elke keer wat in schrijf om zo ook voor me zelf een beetje op de hoogte te blijven en de foto's natuurlijk ook he.

Nou ik hoop dat je er wat aan heb.

Groetjes Jantine

Het krijgen van een dikke buik verschilt van vrouw tot vrouw en van zwangerschap tot zwangerschap. Sommige kunnen met 20 weken nog een normale broek aan en andere krijgen de knoop met 8 weken nog niet dicht.
Maak je geen zorgen jou buik komt ook wel!

Groetjes Lillian

Ik heb ook nog heel lang mijn gewone broeken aangekund. Als mijn broek iets krapper werd, heb ik een elastiekje in mijn knoopsgat gedaan, dat ging ook goed.

Heb pas sinds vorige week echt positiemode aan. Ik ben nu 24 weken en
heb sinds vorige week een enorme groeispurt, mensen gaan het nu ook pas goed  zien.

Het is mijn 1e, misschien dat dat ook nog scheelt. Begreep dat bij een volgende zwangerschap je het eerder gaat zien.

Hoi,

Ik kan sinds 8 weken mijn eigen kleding niet meer aan. Niet omdat het niet paste maar omdat het gewoonweg niet lekker zat. Ik ben nu 14 weken en 1 dag en heb al een buik.

Maar mijn borsten zijn gegroeid van cup a naar een flinke cup c. Als dat zo doorgaat  mag ik blij zijn dat ze een beetje mooi blijven. Ik heb nu al Stiae op mijn borsten.

liefs helma

hahaha ja dat ken ik

ik was ook met mijn vriend naar allerlei babyzaken wezen kijken bij mij zie je helemaal niks omdat ik al smal ben van mezelf

en ben nu pas 8 weken zwanger maar zodra je weet dat je zwanger bent wil je gelijk voor alles kijken enz (tenminste ik...)

en daar liepen ook   vrouwen met enooooooorme buiken en ik....... haha

groetjes renata

Hallo, bij m'n eerste begon m,n buik pas bij 4 maanden te groeien. Ben nu 8 weken zwanger en begin nu al een buik te krijgen.Moet m,n zwangerschapskleding bijna gaan dragen. Vanaf ongeveer 16 weken kun het voelen schoppen, sommige vrouwen nog een paar weken later. Het ligt er net aan hoe je placenta ligt.

Hoi Aicha,

Het kan ook zijn dat je in de babyzaak vrouwen zag met dikke buiken omdat zij veel verder zijn dan jij in de zwangerschap. Ik ben pas met 26 weken voor het eerst zo'n zaak binnengewandeld om een kinderwagen aan te schaffen (ik haat shoppen, namelijk... en zeker van die verkopers die op je sentiment inspelen: zo van: je wilt toch het beste voor je kind en je dan meteen het duurste van het duurste willen aansmeren.)  Het viel mij juist op hoeveel vrouwen er zo vroeg bij waren, waar nog niks te zien was. Hahaha, zo zie je maar. Iedereen doet het op  haar eigen manier.

Veel plezier met lekker dik worden!
Noralieke

PS. Ik ben met 20 weken overgestapt op zwangerschapskleding. Heb ik ook zo lang mogelijk uitgesteld (vanwege die haat voor shoppen dus ook weer..)

Terug
Bovenaan