10 weken en 5 dagen zwanger

hallo aanstaande moeder.
Ik ben vandaag 10 weken en 5 Dagen zwanger, En ik voel me eindelijk weer beter, Nadat ik vsm Voor mama gehaald heb, ik had eerst alleen foliumzuur, en vitamineB Capcules, Maar omdat er in foliumzuur al vitamine B zit, heb ik een allesin1 Vitamine pakketje gehaald. Dit werkt echt Goed! Voel me niet meer moe,Verslapt,Duizelig,Of misselijk. Ik ben bijna 4 weken achter elkaar Non-stop misselijk geweest, En dood en dood moe. Vanaf week 6 tot week 10. 13 September, Krijg ik bij de 20 weken echo, ook een geslachts Bepaling, Via het ziekenhuis, dus Ik hoef niet meer zelf achter een Pretecho aan, Bij mijn eerste wel, Die moest ik zelf betalen, want in het ziekenhuis wilde ze toen niks vertellen, dus koste het me 60 euro. Andere moeders die ongeveer evenlang zwanger zijn als ik? Ik voel mn kindje al bewegen! Bij mn eerste voelde ik het pas bij 5 maanden...:S Nu al rond de 10 weken..Dat is wel erg vroeg, maar het zijn niet mn darmen, ik herken het gevoel van mn vorige zwangerschap. Suc-6 allenmaal!
Mamakimmie
 
hoi hoi

gefeleciteerd!!
fijn dat je je eigen weer beter voelt.
tis natuurlijk leuk om alleen maar te genieten van je zwangerschap :)

spannend de echo wel leuk
wil je weten wat het wordt??

grtjs
 
hoihoi, Dankjewel voor je reactie, Ja ik wil wel graag weten wat het word, Ik vind 9 maanden zolang, dat ik Gewoon niet kan wachten hahaha, En buiten dat.. Het is erg makkelijk, Je kunt al Kijken wat je kunt gaan kopen voor de kleine, je kunt ook wel alles Neutraal halen natuurlijk, Maarja, daar zijn de meningen over verschilt, de een wilt het weten en de ander houd het liever geheim. bij de eerste wilde ik het ook weten, en dat is 6 Jaar geleden, En toen heb ik een Pretecho Laten maken, met 24-26 Weken, Nu kan het al bij 20 weken. Zelfs eerder, Ze worden steeds kundiger!

Groetjes
 
he meis fijn dat je zeker je lekker voelt, maar wilde ze bij de eerste niet zeggen wat het werdt? want 4 jaar terug bij mij vroegen ze het ook en wilde het niet weten net als nu willen we het ook niet weten, ik wil het lekker spannend houden en nog gewoon een verrassing aan het eind houden van al die lange maanden als afsluiting, maja ieder zijn eigen mening.

Je kan idd heel snel de kleine voelen aangezien het je 2de is en je weet hoe het voelt bij de eerste weet je dat niet en heb je het niet eens in de gaten en nu wel, ik heb het ook alleen voelde ik het 1 keer met 10 weken en vanaf 20 weken voel ik het echt goed pff nu helemaal ben nu 22 weken bijna 23 en als ik me hand op me buik hou gaat me hand zelf omhoog vooral snachts als ik wil slapen pfff das echt niet fijn.

heel veel s6 ermee en ga lekker genieten

liefs
 
Heyhey, bedankt voor je berichtje. Nee bij de eerste vroegen ze het niet, Ik vroeg het wel aan Haar.. Maar zij (gyneacoloog) wilde het niet vertellen, want dat mochten ze toen niet. Beetje vreemd, want hoor steeds vaker dat het verteld word tijdens een echo. en ik moest ervoor betalen, Maartja. geeft niet, ik heb er meer echo's Voor gekregen toen, dus dat wilde ik zoieso wel.. Alles lekker oplakken in het babyboek, hahaha heb er zo'n zin in!!!! suc-6 Met je zwangerschap xxxx
 
Terug
Bovenaan