10 weken en dan al kiesje?

hey hoi
ik zag vandaag bij me zoontje een wit puntje in zijn mondje op de kaak op een plek waar een kiesje zal kunnen komen alleen zit die wel iets te ver aan de zijkant. groeit die misschien iets te scheef. morgen ga ik zowiezo even met de huisarts bellen. maar vroeg me zo af of jullie ervaring hebben?!
groetjes van mij

Het kan wel hoor een kiesje. Ikzelf was 6 weken toen ik mijn eerste tandje had en Jason heeft ook op verschillende plaatsen in zijn mondje witte puntjes zitten, het lijkt net of ze binnenkort al doorkomen. Hij werd geboren met 2 duidelijke zichtbare punten onderin, ze zitten er nog steeds onder, maar lijkt erop dat ook bij hem het niet lang zal duren.

Het kan wel hoor een kiesje. Ikzelf was 6 weken toen ik mijn eerste tandje had en Jason heeft ook op verschillende plaatsen in zijn mondje witte puntjes zitten, het lijkt net of ze binnenkort al doorkomen. Hij werd geboren met 2 duidelijke zichtbare punten onderin, ze zitten er nog steeds onder, maar lijkt erop dat ook bij hem het niet lang zal duren.

hey hoi janneb
bedankt voor je eigen ervaring te delen.
ik ben bij de huisarts er mee geweest die zegt dat het niet dat kan zijn en als ik vraag wat is het dan? krijg je als antwoord dat het geen kwaad kan. nee oke goed maar er zal dan toch wel een andere benaming voor zijn.
hmmmmmmm ach ja nu moet ik maar afwachten.
zal het anders ook niet weten. ik dacht echt zelf persoonlijk dat het wel een kiesje of net een hoektandje zal zijn, maar goed het zit dan wel iets te scheef. te ver aan de zijkant. maar goed ik wacht af.
andere nog enige ervaring? groetjes van mij

Terug
Bovenaan