10 weken en Lachen doet ze wel maar wel weinig!!

Hoi Hoi,

Mijn dochter is 10,5 wkn ze lacht wel! maar nog wel weinig en stiekem achter de fles achter de speen als je niet kijkt of als ze denkt dat je niet kijkt.

Herkent iemand dit?
Ik heb het idee dat ze zo achter blijft.
Ze brabbelt wel heel veel en ook brabbelt ze terug als we reageren.

Graag reactie's ik zit er best wel mee!!

Liefs moi28
 
Misschien zijn jullie gewoon niet grappig??

Sorry maar ik zou me hier niet echt druk om maken als ik jou was, het komt vanzelf!
Misschien is jullie dochtertje wel meer een denkertje. Mijn zoontje lachte ook niet naar jan en alleman als baby. Hij kon mensen echt aankijken of ze wel helemaal wijs waren..daar moest ík dan wel weer om lachen ;o)
Nu is hij 2 en kijkt hij nog eerst even de kat uit de boom en pas als hij mensen echt leuk vind, dan blijft hij lachen. (Hij loopt trouwens met veel dingen behoorlijk voor in zijn ontwikkeling)
Denk dat het meer gewoon haar karakter is dan dat ze werkelijk achterloopt!
Laat je niets aanpraten hoor!


Groetjes Sas
 
Hoi,

Daar ben je ook weer :) (of ik....)
Je verhaal is wel herkenbaar hoor. Ons zoontje lachtte met een week of 6, maar alleen als hij erg veel zin had. Hij is nu 4 maanden en sinds een week of 5/6 lacht hij echt of het minst of geringste. Dus maak je niet druk, het komt vanzelf hoor. En het ene kind lacht denk ik gewoon meer en eerder dan het andere.

Groetjes Corina
 
Hallo,

Ja daar zijn we weer!! Alles oke met jou?
Hier wel.
De reden dat ik me misschien meer druk maak is omdat Sanne is geboren met 1 oogje. Ik weet niet of je dat al wist?
Misschien wil (len) jullie een kijken nemen op http://babyhoeks1.beebiesite.nl/ daar staat bij het dagboekdeel welkom in 2010! daar heb ik een en ander beschreven.

Vandaar de zorgen om niks.....wellicht!!

Liefs Mich
 
Ok dan kan ik me voorstellen dat je er iets anders instaat! Sorry voor mijn wat lompe berichtje :-S
Maar ik zou me met al die zkh bezoeken ed ook voor kunnen stellen dat ze nu een en ander op haar gemakje doet, kijk het nog een maandje of wat aan zou ik zeggen en anders kun je het altijd even vragen op het CB ofzo.. Sterkte met alles wat nog nodig is aan onderzoeken!

Groetjes Sas

PS leuke site trouwens!
 
Ok dan kan ik me voorstellen dat je er iets anders instaat! Sorry voor mijn wat lompe berichtje :-S
Maar ik zou me met al die zkh bezoeken ed ook voor kunnen stellen dat ze nu een en ander op haar gemakje doet, kijk het nog een maandje of wat aan zou ik zeggen en anders kun je het altijd even vragen op het CB ofzo.. Sterkte met alles wat nog nodig is aan onderzoeken!

Groetjes Sas

PS leuke site trouwens!
 
Hoi Sas,

Geeft niet sprak later ook nog mensen die ook een kleine hebben van 10 weken met 2 oogjes en die ook nog niet veel lacht.
Aan de andere kant draait dochterlief zich op haar zij. En houdt ze zelf haar rammelaar vast. Dus het komt helemaal goed denk ik.

En ik heb express niet vermeld zodat ik de reacties van complete kindjes krijg. Ik zeg express compleet want gezond is ze verder wel!

Dank je voor je compliment voor de site.

Liefs mich
 
Hoi Mich..

Nee dat wist ik niet dat Sanne maar 1 oogje heeft. Ik heb toen wel je bericht gelezen dat ze geboren is, maar daar verder niets over gehoord. Wisten jullie dat van te voren dat ze maar 1 oogje heeft?
Het is wel een droppie hoor!! Erg leuke foto's op de site.

Groetjes Corina
 
Terug
Bovenaan