10 weken en rijstebloem

Hallo,

Volgens het cb mag ik in de laatste fles wel wat rijstebloem doen maar mijn zoontje is nog maar 10 weken.Is dit niet te vroeg?
Heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes van Anna.
 
Hoi Anna,

Ik vind het ook wel erg vroeg, maar ja als het CB het zegt, mijn zoontje is 17 weken en ik gebruik het voor het eerst deze week, waarom willen jullie dit gaan gebruiken dan??? heeft hij zoveel honger??

Bobbian
 
Zo lang het niet nodig is zou ik het niet doen. En een garantie voor doorslapen.

Ik heb ff op het pak gekeken en het mag pas vanaf 4 maanden en het liefst vanaf 6 maanden pas bijvoeden.

dus 10 weekjes vind ik idd wat vroeg.

succes met je keus
 
mijn zoon is met 2 maanden overgestapt naar Friso Extra, dat is voor hongerige baby's. Daar zit als enige extra rijstebloem in verwerkt. Dit alleen omdat hij zoveel honger had. Op het pak staat dat je het kunt afwisselen of kunt mengen met gewone voeding.
veel succes!
 
Hoi,
Mijn zoontje is nu 5 maand en hij krijgt vanaf week 6 al een schepje rijstebloem door de laatste fles. Dit gaat helemaal prima. En het doorslapen gaat dan wel wat makkelijker aangezien
er iets meer vulling in de fles zit.
Het is dus absoluut niet te vroeg.
Volg je eigen gevoel.
Succes ermee en groetjes
Melanie en Quinten
 
Wij zijn ook met 4,5 maand overgestapt op Friso Extra, omdat hij steeds zo'n honger had en dan 50/50 gemengd met de normale voeding. Dat werkt uitstekend, ook 's nachts. Bij mij zei het cb dat rijstebleom pas vanaf maand 6 mocht.
Succes!
 
Hallo
Wij zijn met 12 weken begonnen met rijstebloem.
Ons zoontje kreeg al nutrilon forte (voor hongerige baby's) en op een gegeven moment had hij om 2 uur 's nachts weer een fles nodig.
Ik heb toen de zorglijn gebeld en gevraagd wat ik het beste kon doen.
Ze zeiden dat het wel wat vroeg was voor rijstebloem, maar dat dat beter was dan meer als 1000cc voeding geven.
Ik zou er als het een hongerige baby is zeker mee gaan beginnen, anders zou ik nog heel even wachten.
Bij ons is het heel goed bevallen, hij vind het heerlijk.
Doe wat je hart je ingeeft.
Succes ermee
groetjes Marisca
 
Wij gebruiken nutriton (johannesbroodpitmeel) met friso extra. Daar door wordt de melk ook dikker en het mag al eerder dan 4 maanden gegeven worden.
1 schepje nutriton is al genoeg!
 
Terug
Bovenaan