10 weken na bevalling vaginaal vochtverlies..

Lieve mama's,
misschien een stomme vraag; maar ik heb sinds een dikke week last van vaginaal vochtverlies.
Het ruikt niet naar urine en ziet er helder uit. Wel voel ik het 'vloeien' als het gebeurt.
Graag zou ik willen weten of er meer mama's last van hebben?
Lieve groetjes Moon

Hoi moon25 Je vraag is ten eerste niet stom hoor ik heb ook de zelfde probleem eigenlijk weet ik ook niet precies of het normaal is mijn bevalling is ook 10 weken geleden ik heb zelfs nog erg pijn. Misschien moeten we wel effe naar de dokter om weer een controle te laten doen. Mama 's wat raden jullie ons aan is het normaal of moet we effe bij een arts langs gaan ?
groetjes kubos

Je kan voor de zekerheid altijd langs de ha als je twijfelt.
Als je er niet gerust op bent moet je gewoon eens bellen.

Mn schoonzusje heeft ook een x aantal wkn na de keizersnede last gehad van wat vloeien, vag vochtverlies.
Ik weet niet of jullie eem keizersnede hebben gehad?

Nee ik heb geen keizersnee gehad maar wel een hele moelijke bevalling ik heb infuus gehad. en ook nog een snee het duurde echt lang ik wil denk ik nooit meer bevallen.. :( ik ben van plan om morgen naar mijn huisarts te gaan. ik heb steeds meer pijn aan mijn onderkant en mijn buik !! Raar maar ja we zien het morgen wel.. als ik langs ben geweest dan vraag ik wel of dat vochtverlies wel normaal is moon25 dan kan jij ook er wat aan doen doeii

Bedankt voor jullie reactie's en Kubos super lief dat je dat wil vragen. Ik heb geen keizersnee gehad maar een poliklinische bevalling in het ziekenhuis omdat ik net randje 36.6 weken zwanger was. En ze in het vruchtwater gepoept had. De bevalling op zich is heel snel gegaan en daardoor ook heel heftig geweest!!
Verder heb ik geen pijn in mijn onderbuik etc.
Succes morgen bij de ha, Kubos!!
Liefs

Hoi Moon graag gedaan hoor de ha zei dat het heel normaal is dat vochtverlies en dat pijn van mij ook hij zei dat ik gezonder moest eten dat deed ik eigenlijk niet zo goed en die pijn komt ook door de borstvoeding zei hij.
doeggg groetjes kubos

Ik heb ook nog steeds slijmverlies. Mijn vk zei dat dat baarmoederslijm is en als je eenmaal ongesteld ben het over gaat... Zijn jullie al ongesteld geweest? Ik niet nl en ben ruim 11 weken geleden bevallen.

Terug
Bovenaan